Ask @alittlemid:

I wonder if alaina's real mom ships them, you know πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‚ makes you wonder if she'll be a proud grandmomma with half-witch descendants. Also I wonder where her husband is?

I have a feeling she won't approve πŸ€”

View more

i just saw the preview for intertwined. what happened with kaiden's previous seiyuu? not that i'm complaining or anything, just asking 😊

He unforunately had a lot of other things going on for him personally, so decided to drop out of the series!

View more

aiden, shawn, kaiden, cain....any more smexy guys? XD

I mean...I hope so ;) I have a new series coming out that has 2 new guys c: ?

View more

I wonder if there's a scene in OOF where emily and aiden can be seen in the background like some extras, makes you wonder if kadence and shawn ever met them behind the scenes. Anyhow, we all want to see your characters' relationships progress (and some cute baby daddies? hmmm)

That would be a cute little easter egg! And we definitely will see some character progress as the story goes on c;

View more

they would both have mocha babies XD also i think keira (maybe) love rivals with alaina(?)

We definitely know that Keira has major googley-eyes for Kaiden! However Alaina is the very opposite LOL. So I can't really confirm that there is gonna be a love rival ... c;

View more

does shawn like kadence since their first meet? he sure sounds like any playboy but no no, he's got a side he don't want people to see, I'm sure.

No, he did not like her at all. He liked the idea of using her to boost his career.

View more

does emily, aiden and shawn and kadence live in the same neighborhood? I have a feeling though that alaina and the others from intertwined are from another neighborhood...

Game wise, no..they are all in a seperate neighborhoods BUT storyline wise, yeah, emily, aiden and shawn and kadence live in the same neighborhood c: . And yes, Kaiden and Alaina live else where!

View more

if the episode came where kaiden and alaina made babies i would flip tables like a mad woman πŸ˜‚πŸ˜‚ who knows maybe their half-bloodline would keep moving on, maybe 40% witch and 60% demon?? IT WOULD MAKE ME FLIP A HOUSE IF KAIDEN WAS THE BABY DADDY XDDD

LOL. This made me laugh so hard ahaha. I mean Kaiden is already daddy so ;)...? (jk) But thank you for this, your excitment is very appreciated! I do wonder what their babies would look like.....MMMMMM

View more

What is the exact relationship of bael and maxine? I feel like theyre both keeping their relationship to a minimum?

Hi! Bael and Maxine are just friends :D

View more

so this would mean that if alaina gets pregnant, would that imply her kid would be most of demon blood than witch blood? Also the father would be too obvious πŸ™ˆ and pretty much what the demons would kill next omg why am i so advanced πŸ˜‚

Dang!! Look at you go!! Who knows c: it would be an interesting theory tho HEHE πŸ˜‰

View more

Awwwe, because alaina and kaiden have this somewhat "edward and bella" kind of vibe that hasn't happened yet...so im looking forward to them both! πŸ˜™πŸ˜™πŸ˜πŸ˜

Aww thank you!! It’ll be interesting seeing their relationship play out! 😘

View more

It's been so long since I've seen emily and aiden, did they finally graduate?

Yes πŸ‘©πŸ»πŸŽ“πŸ‘¨πŸ»πŸŽ“πŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½πŸŽ‰πŸŽ‰

View more

did you heard the horrible news about america in las vegas??

I did, it was absolutely heartbreaking. I’ve been in that area a few times too. I hope we find out more about what actually happened and that the families can peacefully recover from this terrible event.

View more

does emerald like cain? I get how their relationship is like err, master-and-servant but i feel dem ships before sailing

Hi there! Thank you for your question! Actually, Emerald is in love with Cain. As long as she can be by his side & serve him, she’s happy

View more

Will alaina and kaiden end up together? I WANT A MINI ALAINA AND KAIDEN SO BAD ZMALSWPESOAKKSLDKAMSMS

This question is so precious. Right now, Alaina and Kaiden just tolerate each other πŸ™ˆ so we'll have to see if things change as the series goes on! Thank you for your excitment though! I love it <3

View more

Yeaaas omigosh shawn and kadence 😭 i swear if the 4 couples met including Harvey and Lassie for collab im gonna die, they're all so cute together! And little spice of aiden and emily too!!!!!! I'll be looking forward to it πŸ’•β€

This sounds adorable. I'd be down ;)

View more

Next