Ask @ameeraaaaaa:

Nabila Ameera
Latest answers

kau sayang aym sangat-sangat?

dulu.

View more

kenapa kau clash dengan razin ? :')

ask him :)

View more

If you could be invisible for one hour, where would you go and what you would you do?

putrajaya, banting, hug them ;'D

View more

Sorry tauu . Nana gurau :)

aha takpe lah awok :)

View more

Benci Nana ?

tak :)

View more

Dari tadi yang menyoal Meera ialah : Nana :D wkwkwkwkwk

hahahaha okay T.T thanks nana ;p

View more

risau tak ? LoL :P

haha ape nk risau pulak -,-''

View more

sakit hati ? LoL

sakit hati? takde sebab

View more

pening T.T ?

agak ah, ahah

View more

kenapa awak nih ? tengok takut jer ?

kenapa apa? takut apenya. eh siapa ni T.T

View more

saya cintakan awak ^^Y

saya tak cintakan awak jugak ^^Y lol k

View more

me , Amir ^^

heh bukti?

View more

What musical instrument would you like to play?

piano andd, guitar! ;D

View more

can I be your PAKWE ?

heh who are you-,-''

View more

me love you much ^^Y

me love you much too ;p

View more

meera !! hye babeyy

yoo, err hello ;)

View more

kau rasa razin sayang kau lagi ?

entah, tanya lah dia :)

View more

What's your favorite breakfast food?

a morning call, *subuh subuh* ahaha then terus kenyang ;p

View more

What was the last song you heard?

be mine ;)

View more

Err awak sayang kamarul tak?

err awak siapa?

View more

aku _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

siapa? haih dm kalau private, tkpun fb ada :)

View more

tak penting sape aku .

macam mana nk maafkan kalau tktau siapa, haih

View more

Kau boleh maafkan kesalahan aku yang dulu ?

kesalahan apa? siapa ni?

View more

Maaf , aku agaak ----

agak? kenapa=.=

View more

Loading…