@amira_tharwat

∆Amira∆❮•••❯

Tell me something you wanna know about Me? 😊

اووووه ده انا فضوليه اوي فده بتشتغل ايه وليه وعايز تشتغل ايه وشايف انك واخد حقك مقابل بتقدمه ولا لأ وليه ...ايه اكتر حاجه بتحب تعملها.. ايه اكتر نصيحه تديها لنفسك...

ك واحد بيدرس تجارة و برمجة،، عايز اشتغل ف اي شركة مالتيناشونال، لحد م اجيب الفلوس المناسبة اللي تخليني اعمل مشروعي، و بفضل كل ده يكون برا مصر لحد م اأسس راس مال كويس يخليني اعيش ف مصر و انا مستريح، اكتر حاجة بحب اعملها هي الجيم بنسبالي هو بيتي التاني ميعديش يوم الا لما اروح.

emam123’s Profile PhotoZèrø
بحب جيم اكتر من ناس

أنا شايف نفسي هنجح في أي حاجة غير هندسة وان شاء الله مش ناوي أكمل فيه بعد التخرج إلا لو كانت فعلا حاجة مريحه بالنسبة لي وفولسها كتير.. حاليا مش بقدم غير الكتابات وشايف أنه باخد حقي ويزيد كمان من حيث كلام الناس الحلو.. أكتر حاجة احب اعملها الكتابة أو افتح يوتيوب.

Ahmed_Darwish10’s Profile PhotoAhmed Darwish
الغريب ليه الحال ده مع معظم بتوع هندسه تحس كليه بتعقدكم مع انكم داخلينها بإرادتكم عمتا حلو انك عارف من دلوقتي انك مش مكمل فيها اي كان مجال ناوي تشتغل فيه اختاره بحرص و
know you're why!
انت بتقدم كتابات عظيمه فاعتقد فكره انك تقدم محتوي ع اليوتيوب حلوه لانك هتعرف تعمل اسكريبت جذاب جدا بس يوتيوب فمصر محبط وسر نجاح مكملين قليلين الاستمراريه واشهرهم واللي محتوي بيقدموه يتشاف خريجي هندسه وتخلوا عنها زي حازم صديق صاحب براند استبرق واحمد ابو زيد وعبد اللطيف محمد وعمرو شريف اتمني اسمك يبقي معاهم واحسن واشوفك ككاتب ناس بتستني كتبه بتمنالك كل خير وسلام الكون💜

- مبشتغلش لسه ف الكليه - ودخلت الكليه علشان ف الييت عاوزين كده مش طموحى منى يعنى - اكيد هبقى دكتور يعنى ان شاء الله 😂 - واخد حقى ف الشغل يعنى باعتبار ما سيكون ولا واخد حقى عموما - مفيش حاجه معينه بس بحب العب كوره مثلا او اتفرج ع فيلم ع زوقى او اخرج مع صحابى كده يعنى - نصيحه ممكن اللى يقدرك قدره

دماغك حلوه جدا فحتي لو مش حابب كليه خلي تخصص تدخله تبقي حابه عشان تعرف تدي فيه لو ملقتش بجد دور علي حاجه تانيه واشتغلها عندنا ميه دكتور واحد بس منهم الناجح ..اتمنالك كل توفيق فحياتك وكل فرح الدنيا ليك💜

Language: English