kak, bleh tak kak tolong saya untuk kod mp3 lagu tu...saya dah buat macam tutorial akk...tapi mp3 punya kod tu tak jumpa2...tak pun saya bagitau jer apa lagunya akak just tolong saya untuk mp3 kodnya..? sori lah kalau ni berbunyi menyusahkan akk...tapi saya hanya nak kd lagu mp3 jer....

apa kata adik upload lgu tu dekat http://kiwi6.com/ ...lps tu,bila dh siap upload..dye akan bg link2 untuk lagu tu.. ambik link dekt bhgian Direct Hotlink.. sorry yea,coz akak xde lgu yg adik mintak tu.. :)

View more