Ask @asfhjc:

×

Hayat gerçekten çok garip. Planlar yapıyorsun, hayaller kuruyorsun, deli gibi seviyorsun. Sevdiğin gidiyor, hayallerin yıkılıyor, planların elinde patlıyor. Bunalıma giriyorsun, ne yattığın saat belli ne kalktığın, sürünüyorsun ve buna yaşamak diyorsun. Sonra biri giriyor hayatına. “Yok canım, ondan sonra kimseyi sevemem ki” dediğin anda hayatına girene aşık olduğunu fark ediyorsun. Plan yapmıyorsun, hayal kurmuyorsun. hayatın düzene giriyor. Mutlu oluyorsun derken… Aşık olduğun hiç beklenmedik bir anda seni sırtından vuruyor.Önceden yıkılmış hayallerinin altına sen saklanıyorsun bu sefer. Bunalıma girmiyorsun, yattığın saat de kalktığın saat de belli, sürünmüyorsun ve buna yaşayamamak diyorsun.Oysa yaşamak güzeldir, eğer bir ölüysen..

View more

ASK.FM & WHATSAP GURUBu.!!

ღ ღ уυѕυƒ ღ ღ
Kurduğumuz guruba isminizin yanına YHG yazarak katılıp destek verebilirsiniz.Whatsapa katılmak içinde özelden yazın.Gurubun amacı beğeni takipçi kasabilmek whatsaptanda ''Yanıt beğendirmek istediğiniz zaman yazıyorsunuz guruptakiler beğeniyorlar'' arada da sohbet etme birbirimizi tanıma şanımız oluyor.Soruları ben ve @Ankorvet Soruyoruz.Gurup isminin açılımı ''Yusuf Hasan Gurubu'' Katılıp testek verenlere şimdiden teşekkür ederiz..

View more

-

ღ ღ уυѕυƒ ღ ღ
Adım yusuf...
Henüs 21 yaşındayım...
İnsanlar duygusal olduqumu soyluyor,
Bense saf olduqumu dusunuyorum..
Hep içimdekilerı yazma umuduyla yanıyorumm...
HAYALİM VAR ..
İçimde hep hayal ettıqım bırı hep ulaşamadıgım umutlarım var benım..
Güldüm Ağlattın sevdım bıraktın ama yinede saol hayatı anlattın
Hayallerim hep görücü usulü oldu sende,
- Geldin...Gördün ...Aldın ve Gittn ..
Bundan Sonra Küçük bir mutluluk istiyorum,
O kadar küçük olsun ki, istemesin kimse benden onu.
Herkes " mükemmel " olsun.
- Ben sadece " mutlu " olmak istiyorum
"Çok" sevilmeye değil "Hep" sevilmeye ihtiyacım var..
Dilerim Ki , Birgün Sende ;
Senin Olmayacak Birini Seversin. . !

View more

İlk 1000 ?

Hasan Karakoç
Millet okullarda tatil oldu hadi whatsap gurubuna :) Amacımız guruptaki herkesin birbirini takip etmesi birbirimizin yanıtlarını beğenmek sohbet edip birbirimizi tanıyabilmek.Katılıp destek verirseniz sevinirim :) Rahatsız edileceğini düşünen arkadaşlarda çekinmesin kesinlikle öğle bi durum olmicaktır gurupta SÖZ verebilirim..Ask.fm 'in amacı Beğeni Takipçi kazanmak değilmi işte bizim gurupta bu var :) katılmak isteğenler isminin yanına '' YHG '' yazsin özelden bana yazsın. '' YHG '' inin anlamı sadece guruptakileri takibe aldiğım ve hep sordu sorduğum için yazdırıyorum kimler takılıp destek verdiğini görüp beğeni kazanmasında yardımcı labilmem için isminizin yanına '' YHG '' yazısı mecburidir.

View more

-

Serpil Topak [✔]
Nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Hayat cidden cok acımasız davranıyor insana . Hayatta en nefret ettiğim şeydir adalet. İnanmyorum abi ben adalete. Bi insana bağlanıyorsun kendini ona ait hissediyorsun. Herşey iyi güzel gidiyor ama bi yere kadar. Olan sana oluyor herkes hayatına devam ediyor. Hayatın bittigini saniyosun ama bitmiyor devam ediyor kimseye bisey olmuyor. Herkes bisey olmamis gibi devam ediyor. Senin ise yasayan bi ölüden farkin kalmiyor. Adalet mi lan bu ? Hadi bunu gectim zenginin kopeginin yedigi yiyeceklerin adini sokakta yasayanlara sorun. Onlar anlatır size adaletin ne oldugunu. Okula gidemeyip ailesine bakan cocuklar var zenginin cocugu ozel okulda okusun diğeri ekmek peşinde kossun adalet mi abi ? Zengin özel hastanede muane olsun sigortasi olmayan bi insan devlet hastanesine para odesin. Lan parası olsa özele gider. Adalet mi he ? Allah'ta bizi boyle sınıyor diyorum ama bi yere kadar be abi. Bi sure sonra insan yoruluyor. Dayanacak gucu kalmıyor. Ben kendimden utaniyorum annem yasndaki kadın sokagn ortasnda oturup para dilenirken görünce. Niye bilmiyorum ama kenimi suclu hissediyorum. Lan calissin diyolar bu devirde artik üniversite mezunu olmayani ise almiyolar. Zaten okumus bi insan olsa sokakta ona buna el acmaz. Adalet degil be. Valla degil. Garibanın yardımcısı Allah'tır derler. Herzamn derim derdi veren dermanida verir diye. 3 gunluk dunya kalp kirmann ne anlami var be. Sokaktan gecen cocuga gulumsesen ne kaybedeceksin. Bırakın artık din,dil, ırk ayrimi yapmayi. Bizim gonullerimiz Bir aynı soydan geliyoruz. Sevgili isleri falan da bos is be abi. Mutlulugu onda bunda aramak yerine Takva'da arayin. Gercek huzura ereceksiniz.

View more

-

ღ ღ уυѕυƒ ღ ღ
Olur da bir gün bir mesaj gelirse, ''Napıyorsun? Konuşmamız lazım çok kötüyüm, sana ihtiyacım var'' gibisinden, o an içiniz de ki aşk ve merhamet duygularını içinizden silin atın.O mesajı okurken de hiç duygulanmayın. O mesaja da sakın cevap vermeyin, çünkü siz mesajı düsünürken ikinci bir mesajı atacak.O ikinci mesaj geldiğin de anlayacaksınız, tilki tüpçü dükkanına dönmeye çalışıyor.Hani hayatımızı sikip giden var ya; gündüzlerinizi geceye çeviren, hayatı bize zehir eden, hani mesaj attığınız da ''Yeter artık rahat bırak beni'' diyen kişiliksizler var ya; bir gün size dönmek istediğinde ona karşı acıma duygusu değil de, nefret etme duygusu besleyin. Unutma ki; sen ondan mesaj beklerken o arkadasına mesaj attı .Sen onu deli gibi özlerken başkalarını mutlu etti. Şimdi sakın ola, ben ona kıyamam deme.O sana dönmeye çalışacak, senin yokluğunu fark ettiği zaman, aradığı mutluluğu bulamadığı zaman deli gibi isteyecek seni.Sakın onun masumluğuna inanma, yalvarsa bile.Ben artık çok değiştim, istersen baştan deneyelim dediği zaman ona ''Beni bıraktığın zaman mutluluğu kimde aradıysan ona siktir git'' diyeceksiniz.Bak bu kelimeyi dediğiniz zaman, direk ağlama moduna geçer onlar.Hatta hatta daha ağır konuş ki, ağlamaktan konuşamayacak hale gelsin.Sen onun yokluğun da ölmüşsün; o senin yokluğun da ağlamış çok mu ? Bir de utanmadan şöyle derler bakın ''Acımasız olma bu kadar'' o an onun ağzını sikesin gelir.Sanki her şeyi biz yapmışız da.. Sakın onlara bir şans daha vermeyin.Biliyorum, belki de çoğunuz bu yazdıklarımı onlar dönünce onlara karşı yapmayacaksınız.Bende yapamıyorum.Ama Şimdi size ne desem boş.Çünkü seviyorsunuz, istiyorsunuz, özlüyorsunuz.özlüyoruz,Belki de çoğunuz, onlar size döndükleri zaman ikinci bir şansı vereceksiniz, eminim.Belki her şey düzelir diyeceksiniz, onları yine kollarınızı açacaksınız.Ama şunu unutmayın; Kimse sizi sevdiği için dönmez.Maymunlar bir dalı tutmadan, diğer dalı asla bırakmazlar.Diyeceğim o ki , onlar döndüğün de, sakın onlara tutunacak bir dal olmayın.

View more

Next