Ask @babyxiumin:

jermaine
Latest answers

where do i buy opi nailpolish?does all the wastons store have a area by itself? only wastons have?

u can try watsons, sephora?? im quite sure they have it all ard sg!

View more

may i know what type of pimple gel to treat acne u recommend? for t3 acne cream it cant be find in sg?? i have pimple scars and it always pops up ocassionally

it can be found in sg!! i usually use aloe vera for pimple scars!

View more

Where do you usually shop for ladies wallet? Also where can we buy affordable facial essence? I heard essence better than serum tho they are the same? Where and what kind of brand u offer?

my wallet is from kate spade!! i find the designs they have very simple and classy? hahahha & i go to a beautician so my facial products are from there but i like to use benefit products!

View more

Hi Jermaine! Are you still with your boyfriend?

hello hahahha yeah i still am :) my latest instagram picture was with him.... so yea i still am with him 💖

View more

please be active in ask.fm hahahha I still need you around here :) please come online often. needa your help in questions

okay sure 😄

View more

Hello! Do you mind if I ask you a question about your fansupport? Did you have to take any sort of permission/approval from the organizer? >.<

as long as its not a stadium wide fansupport then i guess not? because the previous concerts other than the stadium wide ones, fans just gave their own fansupport out freely

View more

Hey:) do you think Q no. <500 can have a chance of being front row at extended stage Pen B? :)) because last time I had 800 Pen C and can but this time my first time go Pen B

depends on ur ability to move around i guess!!! but i guess u can!! cause pen c is the most popular one compared to a & b so maybe they'll be a chance of lesser people in pen b

View more

did you buy pre-order ticket for pen c?

sort of haha

View more

What course are you studying in poly?

engineering with business management ^^

View more

Hi!! Where do you buy your kpop albums from? :)

beads of bullets :)

View more

The banner you're giving away for the sg concert is so so cute! Can i just ask how big it is? Thanks a lot!!

45-50cm x 15cm :)

View more

do you know anyone who has pen c queue number 83?

no i dont sorryyy

View more

Hello wah jermaine got boyfriend alrd😂😂 poly know de uh?

hello! yeah hahahaha

View more

Hello jermaine! Merry Christmas! How did you spend your christmas! :)

HELLO!! sorry i just saw this!!! happy boxing day to youu!! i didnt rly do much i just chilled and went for dinner & movie with my boyfriend hahaha

View more

Where have you been?

sorry!!! i've been pretty busy with my personal life and school :( its hard juggling between fangirling and personal life :(

View more

Whats the diff between dedorant and perfume? And body spray??

i use perfume over deodorant cause i read somewhere that the roll on kinds? increase the chances of breast cancer LOL i think body spray and perfumes are similar thoo

View more

if i am in sg, where do i buy or pucrchase 3ce products?

sephora!

View more

Everything is my fault and whatever i do is also wrong. Yeah im stupid where do i gain my confidence again? Nobody can help me i hate this world and everything screw up

dont keep blaming it on yourself its not entirely your fault

View more

jermaine, were u at MAMA 2016 cuz i thought i saw u on shoot (EXO as Best Asian Style winning speech)? was that u?

hahaha yes that was me :)

View more

jermaaaine~ you really look like z.hera on your latest selfie. so pretty! :) is your hair purple? :O

hahaaha thank you!! 😬 my hair is like a brownish pink??

View more

When u public ur insta acc, can public see yr insta story????

yes!!

View more

pap selfie

here.... hahahahah i look so weird after cutting & dyeing my hair

View more

list me the shops that u went to buy makeup ? or recommendation

majority of my products are from 3CE or benefit!

View more

why eyebrow also need mascara?

its to like if u want ur brows to match ur hair colour so u use it to "colour" your brows

View more

what's yours? i can't believe i'm doing this lol

my ig? jermainexoyz :)

View more

Loading…

About jermaine:

EXO9 & XIUMIN - no LONG personal translations|| 17 || questions you'd like to keep personal: xiusday@gmail.com

singapore