Ask @belindarimbi13:

Kalau jkw bisa jd imam, kenapa tatanan shaf imam dan makmum nya salah, kalau memang beliau bisa mengaji, kenapa baru penutupan asian games diketahui kalau beliau gk faseh menyebut al-fatihah. Yah ketipu pencitraan lagi gue wkwkwkwkwk

Ah how petty are you? Karena kayaknya kamu levelnya rendahan banget, coba aku tanya Pak Prabs dalam hal beragama bagaimana? Ketipu pencitraan juga kamu? Oh enggak deng, kan citranya pak Prabs emang sebagai penjahat HAM. Udah bener itu.

View more

Indonesia mau jadi kek gimana ini ya eim... Masak ngeyel harus menang padahal aslinya kalah... Kericuhan g cm dijakarta. Sekarang ke pontianak. Gak th ntar ke kota apa lagi... Jd mikir, apa krna dulu ahok dipenjara berhasil gara2 didemo. Akhirnya mereka brharap demo lg nanti presiden ganti? Ya Allah

I can't follow their logic tbh. Kadang orang bego mau dibilangin gimanapun kalo dasarnya emang ga bisa nerima penjelasan yang logis ya ga akan mempan diedukasi.

View more

A short relay: A daughter?or a son?? Cola?or Fanta?? By air✈or by land?? Mind?or beauty?? Apartment?or house?? Black◼or white◻? Strawberry?or banana?? Whale?or dolphins?? Анgel?or demon?? Sunny?☀or cloudy☁☔? Pass on to everyone you are following murr

Neither.
Cola.
Sea.
Mind.
House.
Black.
Strawberry.
Dolphins.
Angel.
Cloudy, preferably rainy.

View more

Which is better: a book, a movie or TV series Sherlock?

All of them. I can confirm it myself because each media brings the new atmosphere. Let's start with the book: classic Doyle's literature that will not stop to impress you. Reading it is like an adventure for you. Movie, I'm talking about the RDJ's version, it's sort of comedic and stress reliving but still carry the essential Sherlock from Doyle. Series, I'm talking about BBC version, it sets in modern era and it's still impressive to mash up modernism and classic Doyle's and creating new whole world.
Basically, take your pick.
But if you can have it all, why not choose them all?

View more

Next