Ask @belkisonraaa:

Voor

Efekan yapma oğlum xhjxdjcjx

View more

Favori bir şarkın var mı?

Var

View more

Mükemmel bir gün sence nasıl olur?

Beklenmedik birinden beklenmedik bi mesaj bile alsam yeterli olabilir💮

View more

Mesafe aşka engel mi sence ?

Değil engel oluyorsa da aşk değildir zaten 👐

View more

Aşık mısın ?

Aşka inanmıyorum 🙋 onu da sömürdüler çok şükür 😂😂

View more

Hadi iyi aksamlar

Sanada

View more

Hangi sosyal hesaplarini kullaniyosun

Bi burası var arada C2 ye bakıyorum bide wp 😂

View more

Do resimleri mi fa sol yanım acıyo djfjkfmfmmfmffkfm

Ulan bu neydi şimdi zjgjhhxgx

View more

Gercektenmi

Gerçekten

View more

Insta kullaniyomusun

Hayır

View more

Neden

cihan
Bilmem kardeş şehir seni bi defa boğdu mu bir daha sevemiyosun 😂

View more

Bu daha iyiymis

Ya ne iyi ne iyi

View more

Hangi il

Erzulüm 😏😂😂

View more

Uzun

cihan
😂 anladım

View more

Bunu kendin yazdiysan helal olsun

Niçin

View more

Hayat nasil birsey

cihan
Hayat garip ya canını yakıyo ama aynı zamanda öğretiyo. Mesela kimseye güvenmeyeceğinizi burnunuzdan getire getire öğretiyo. Aynı zamanda güldürüyo güldürürken düşündürüyo, şükretmen için çok şey çıkarıyor karşına değerini anlayalım diye hep bi çaba içerisinde ama sonuç değişmiyo pek çünkü hayat bize çeşit çeşit güzellik, çirkinlik, iyilik, kötülük sunarken geçici olduğunu unutturuyor. Hep kalıcıymış gibi yaşatıyor kendini. Bizde ne yazık ki hep görmezden geliyoruz hayatın bu özelliğini, hep kalacak gibi sahipleniyoruz. Dedim ya hayat çok garip bi o kadar da süprizlerle dolu. Dostunuz düşman oluyo, en hatta tek güvendiğiniz insan en büyük yaraları bırakıyor, bazen hayat yaşanmaz bir hal alıyor, bazen çok acıtıyor ama geçiyor eninde sonunda, bazen daha büyük bi acıyla geçiyor ama geçiyor. Hayat gibi yaşattıkları da baki değil. Laf niye bu kadar uzadı bilmiyorum ama belliki susmicam bu kadar yeterli 💆😂

View more

Bu günlerde tam olarak ne istiyorsun?

Olmayacağı için bende kalsın

View more

Emek harcadığın insanlar, gün gelip seni harcadığında büyüyorsun.

View more

He he

Ay nanca malsan ya xjhxhjxh

View more

Bulmuşsun birini belliki yine ego tavan

Yo ne mana biri olsa burda işim ne xjhzjgxhc

View more

Ne bu havalar

Sananee

View more

gereksiz mi?? daha deki sildim yok

Silmedim ama yok atmıyorum sanane la sen kim köpek hoşt ötede havla

View more

Niye??

Gereksiz olma he gece gece seninle uğraşamicam sorry xhfdxhcz

View more

Diyarla foto??

Yok xhffdhfxh

View more

Sevgilin varmı??

Sevgilim yok

View more

Next
  • 378
    Posts
  • 2163
    Likes

About A Y C A N ':

Fikrin çok güzelmiş ama kullanım alanı benim hayatım değil'
Erzurum'
MeAL'

#BC #SH