Ask @ckdyb:

Adibah Hanun
Latest answers

anyone in your mind right now?

yes

View more

Love or Hate?

Hate

View more

saya bak tidur tapi tak lena..nak buat ape eyh?

Mungkin awak perlu berdoa?

View more

minum la kacip patimah hahhaa

itu kasi rapat kita tak nak rapat

View more

berak brape kali harini?

harini sembelit 😞

View more

alahh nak bunuh kite..rama-rama terbang pun hang takut

alamak kantoi pulak

View more

kalau tumpah kena hati awak tak pasal ja melecur. saya tak kuat kalau awak sakit.😒

tapi kalau tak tumpah pun hati saya memang dah sakit

View more

saya yg tengok .. memang awak tak prasan pun πŸ˜…πŸ˜…

awak salah orang ni dah pergi main jauh jauh sebelum aku bunuh engko

View more

tak sampai hatilah nak makan maggie dalam hati awak πŸ˜‰

saya tak kisah, cuma jgn bg tumpah tau

View more

okey awak makin gemok 😎

tak!

View more

patut la jerawat cepat naik, cepat stress rupanya minah nie πŸ˜’

jangan sebut jerawat dkt sini, sensitif!

View more

awak ni tak jawab soalan laa .. boring ah

ko nak apa sebenarnya ni

View more

tengah jalan pun penah?

sambil berak pun pernah!

View more

nak tanya , awak penah kentut dalam kekas tak then buat tak tahu ?

selalu, tp jangan kasi tahu orang lain

View more

eh maggie. sedapnya. saya nak masak maggie dulu lah. ke hati awak lain kali ja la.

tp dalam hati saya ada banyak maggie

View more

awak kat mane?

di hati awak

View more

bahagia sangat ke sekarang?

bahagia ☺

View more

takpa lah saya kan sado. boleh nih awak sabar sikit eh. kejap lagi saya sampai.πŸ˜†

Okay saya tunggu. Jangan lama lama, saya nak masak maggie ni.

View more

nak ke hati awak tapi bila nak sampai jatuh gaung, bila nak bagun tak leh jalan.πŸ˜₯

Hm nak saya tolong ke? 😏

View more

πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’

Awak muka masam nak ke mana? Senyum! ☺

View more

saya sado πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ

Dah takde soalan lain ke?

View more

Okay macam ni. Saya bagi ayat awak sambung. Okay?

Okay, bagilah ☺

View more

Kita main satu permainan nak?

Permainan macam mana tu

View more

boleh enn nk tanya apa2 pun soalan?

Tanyalah

View more

Loading…

About Adibah Hanun:

Insert pretentious crap about myself here

Alor Setar, Kedah