Ask @clandestinite:

Jewel Enrile
Latest answers

Ano ba gusto mo sa isang lalake? Please answer. :D

Yung humihinga frend

View more

Hello po may crush ka na ba po hehe

Why are you asking

View more

Hello, ask ko lang ano strand and section mo? And may nasalihan ka na bang gc?

HUMSS. Gc lang ng G11 batch mismo. :)

View more

Who knows you better than anyone else?

No one, tbh.

View more

your skin is so flawless I need to know what facial wash you use

man have you seen me irl.... haha my skin breaks out every so often it's not flawless i'd just like to put a disclaimer ๐Ÿ˜‚ but cetaphil hahaha

View more

bakit di ka na bumalik ng maksci? namimiss ka na namin

I wanted to but stem isn't for me. I've always visited and I still will.

View more

ang unique ng writing style mo

wah thank you! ๐Ÿ’–

View more

I love the way you write. miss your short stories and painful prose thoooo. kahit na maganda yung poetry. :/

:) thank you!!!!!!!! i'll try to write more.

View more

I miss you like fuck and I dont think you even remember me

hmu. :)

View more

Whom would you call, if you were allowed to make just one last telephone call?

I'm getting a pretty ominous feeling on why I'd make just one. I'd call the cops.

View more

Is love blind?

yep yep yep

View more

Mean girllll haha

Hey, I'm nice. But never crossing over to passivity. ๐Ÿ˜„

View more

Hakot awards bebe! Congrats po!

Thank you. :)

View more

How was prom?!??!?!

it was fun but overhyped idk i didn't feel it much!! i loved dancing with my friends though :)

View more

Does nathan live close to you at nahatid ka nya at 2 am????

no, he actually lives in Quezon City.

View more

list down 3 good things that happened to you this year

1. Friends. I can't even begin to describe the happiness and adventures all these people brought: lara and kristen and nathan and ssg and rizal fam thnks fr th mmrs
2. Realizations/actions that led me to happiness pak
3. Moving forward in every aspect of life. Onwards 2017! Hahahha it was a very good year :)

View more

Congrats sa lozol bebegurl

Shenkyu

View more

Does what they say about your zodiacal sign generally match your personality?

I'm a gemini and yup it matches i also agree on how #sketchy my sign is

View more

Have you ever written a poem? If yes, what was it about?

yes!! i don't remember but i had loads it was usually about love and interconnection and a lot of angst. amazing to think that i don't like poetry much but ah i tried

View more

Ilang buwan nang nanliligaw sayo si nathanael ๐Ÿ˜‚

ah bakit may deadline ba

View more

u really speak spanish?

a bit lang i haven't studied it for a month na hahaha im getting rusty

View more

Can I ask why you write? I love your words so much :))

well, um

1. I've been at it for a decade. No, seriously. They gave me a princess diary when I was six with a lock and shit. It's just.... natural. It's something I do and it's something I've been doing for how many years.
2. I don't really let out my feelings well through speaking to people, and I would look weird talking to myself, so I write.

I wish I could give you something deep but haha

View more

yay what is it about this time? c:

you'll find out :-)

View more

when will you update your blog? c:

Later โค puro short pieces ako i'm sorry i don't have time to do an actual blog of my life ๐Ÿ’”

View more

Loadingโ€ฆ

About Jewel Enrile:

55 Cancri e