Ask @damaraks:

rek aku bingung,kan ini mau kelas 12. Menurut kalian mending les go/inten kasi alasan juga yaa

#teamInten 🙂

View more

dam pap ama plo

soon aku pap di instegrem

View more

YaAllah minal aidzin wal faidzin dam!!

Mizharmurti
iyo mur salahmu akeh ancen nang aku:") aku gaduwe salah kan😌

View more

Imdesc aku dong dam

Mizharmurti
sejakno aku males njawab mur. tapi kok yo sakno.
mochammad izhar murti. bener gak mur mochammad e - lelaki - behelan - setia sama ip4 e, sampe digawe uncal-uncalan ndek kelas - noruwet lek dulin yhaa!!! - lek munggah sepedahe, serasa munggah gunung - menyebalkan - ngomonge gak sinau, tapi ulangan gatau remidi - masio gak sinau tetep pinter - pinter bawaan lahir - tulung ajari aku matematika yo mur, aku bosen remidi teroos - wedokan - sakayuv - mukanya kadang tidak bisa terkondisikan - tulung kondisikan.
paling penting. ter-megelno sak-hangover :))) jek iling gak mur, biyen tau ngongkon aku nggawe kelas dewe, sampe tak gowo nang ati mur:))) jyan kurang sabar opo aku yo:)))
sejakno yo enakan, tapi yo..........iku mang:))) thenkiu yo mur wes nggarai pegel pas iku. intine awakmu megelno. mesio berbuat baik, tetep megelno oke:)))
impers e awakmu meso tok. sekian

View more

katanya 'mbak' kok kewan kalo kewan kan 'mbek' lucu gak?

fix. iki mbakrida sing guyonane subhanallah jayus😍

View more

kamu kok gak peka sen udh lama kumenunggu

mbak rida iki fix.

View more

siapa hayo

hayo siapa

View more

gabut nih tik

ku juga nih:-(

View more

hai tika

sopo iki😳

View more

Desc cowo hangover

desc cowoku aja gimana?😊

View more

Pesan buat 👉

sekolah sya😌 bolos ae

View more

hal yang gak boleh hilang dari

Rifki Habibi
mending ngilango ae bik🙃

View more

Dam follback, makasiihh

udah ya syaa

View more

apa kabarrrr

Kurnia
hayuk maen

View more

DAMARAAAA

Kurnia
UMIIIKKK😻

View more

cewek cowok paling asik di kelas

asik kabeh kok🙃
kecuali............aku🙃

View more

tips dapet pacar

Erin
salah sambung rin hahahaha🙃🙃🙃

View more

pap dong kak pake perawatan/make up bibir apa aja

pake aer ludah dek
mau pap?

View more

maaf mbak uda bikin galau

iya kumaafin :-)

View more

mbak lagi galau ya :(

ah kamu sok mbak mbak an :-(

View more

biasanya potong rambut dimana? dan rambut kalian yang skrng model apa? thx😊

di spencer (gampang nyebrangnya👌🏻)
model rambut : "rapiin aja mbak"

View more

mugo mugo tahun 2016 erin tambah...

Erin
nggenah. aamiin.

View more

Damara What do you think about me

kamu anon☝🏻️

View more

Next
  • 159
    Posts
  • 522
    Likes

About Damara:

Instagram | Snapchat | Soundcloud : @damaraks

Malang, Indonesia