Ask @dgraham0:

destiny graham
Latest answers

do you know what you need

what

View more

How was ur day

great

View more

Who's your valentine

my total babe

View more

Can I shrink down to 3 inches tall and become your personal foot massager/give you pedicures/paint your toenails/clean your feet?

that's weird so no

View more

What would be your mafia boss name?

wtf😂

View more

last time u got jealous or mad

i get mad just about everyday so

View more

did u sleep with anyone last night?

obviously braden

View more

what grade is the person u like in

do you know holley Laughlin

what about these letters: b,r,a,d,e,n??

why would i miss braden? i'm with him like every day lmfao

View more

letter of someone u miss

n,o,o,n,e

View more

yes

i have school?

View more

any sleep overs

through the week?😂

View more

any plans this week

i think i might go tanning a couple times this week & go shopping for Vday

View more

fav place to go on a date

out to eat anywhere!

View more

how long u been dating

3 months on wednesday

View more

snap or text the person u miss

i don't miss anyone lmao

View more

wyd this weekend

idk

View more

did u waste ur time on something u wish u didnt

no, every bad thing leads you to a good thing in the end

View more

hows ur day?

it was great

View more

something that can cheer you up when you're sad

braden, shae, Ava, eating, & sometimes school honestly

View more

snap likers a tbh?

sure

View more

Would u help anyone if they needed it?

yes

View more

Do you tend to collect things or do regularly review and get rid of them?

get rid

View more

Loading…