Ask @dupaxxu:

powysylasz nam cos?

serduszka oki?

View more

Daj zdjęcie zwale sobie! <3 Uwielbiam Cie!

Co jest na zdjęciu w tle?

coś nie dla ciebie

View more

Wyjazd za granice czy chlopak?

z chłopakiem za granice 👌💋

View more

Słuchaj też tak masz że jak się malujesz w łazience to twoja cera wygląda super, a jak zobaczysz się w świetle dziennym to cera wyglada o wiele gorzej?

o tak

View more

ktury samochod jest najpiekniejszy

Siusiake
mòj !:)

View more

Daj tło

nie i spadowa:)

View more

jak tam anisiu

mordka
witam was misie 🐻

View more

Jak wspominasz swój pierwszy raz ? czy utrata dziewictwa bolała ...

słucham?

View more

niech zostanie tak na zawsze :)

View more

http://ask.fm/AmyyAmm/answer/131460505538 powinna tak wyjsc czy zalozyc inna bluzke?

co mnie to?

View more

najlepsza <3 JESTES

kochani moi🐸❤

View more

Używam telefonu i go odkładam włączam ponownie i -1% czemu?

Czytam twoje odpowiedzi i juz cie kocham:))))))

zawsze mi sie wydaje ze gdy mam pryszcza to osoba z ktora rozmawiam sie ciagle na niego gapi, to prawda?

a ja nie wiem bo ja nie mam pryszcza:)

View more

moja<3

a mam dzisiaj branie na robaczka o nieeee :)

View more

Jak schudnąć z twarzy? Ostatnio schudłam 5 kg, ale na twarzy wgl tego nie widac:(

to ty chcesz schudnąć z twarzy??
nie wiedziałam że tak można ☺

View more

jak namówić rodziców na kupno iPhone? mam pieniądze, ale oni nie chcą mi go kupić bo mówią ze to za drogi telefon, ze mogę zbić, ktoś mi może ukraść i wgl:(

nie słuchaj się rodzicòw dobrze ci radze:)

View more

Jestes dziewica?

tak

View more

co tam?

nudno na tym asku
nic nie zadajecie i taka pustka....

View more

szkołyponadgimnazjalne wywieszająlistyprzyjętych. Kto się na nich nie znajdzie...i do kiedycsa wywieszone?wiesz?

cooooooo

View more

malujesz swoje brwi cieniem lub kredkA?

kredką i cieniem 😉

View more

co mozna robic w wakacje jak moj kochany tatus nie pozwala mi sie spotykac z znajomymi?I jeszcze narzeka ze siedze w domu....

Co prosze??

View more

wkurwiaja mnie kawały o blondi

bijons
Dzięki :)

View more

Next
  • 332
    Posts
  • 59261
    Likes

About © còrka papieża:

Anika 17l