Ykın arkadaşların olarak kimleri sayarsın?

Saydım kaç defaa

Niye

Gençlik Kampı

Nereye gidiyosunuz ömerle

Kırşehirrr

Yolculuk nereye

Kırşehir

eee kimse bilmiyosa nasıl anı oluyo buuu :D

Senin tanıdığın kişiler bilmiyor canım kurcalama

En yakınların bile mi bilmiyodur :D

Hayır :D

Son defa benim olsan uyansam yaninda ..

Dariraramm

Çözerim yaa kimler biliyo o şarkının anısını :D

Hiç kimse

valla bak

ciddi ciddi mal mısın yoksa mal taklidi mi yapıyorsun?

aaa gecersiz oldu ama

Ciddi olmazsın :o

oy kullandin mi :D

Ayıpsın :D

en yakın arkadaşların kimler ?

Abdullah ömer metin kürşat burak mustafa murat

Birşey sorucam ama doğruyu söyle

Her zaman

Ahh o sar beninin anlamını bi çözemedim :D

Bekle çözersin :D

En sevdiğin eşyan ne

Kolyemmm

tamam o zaman

Pardon değilmiş :)

Yine att

Aynı ki

twıtır capsini atarmısınnn

Attım bak altta

Biri hakkında olumlu düşüncelerin var sanki ama dışa vurmuyorsun :)

Benim kimse hakkında olumsuz düşüncem yok ki olumlu oldumu saklıyım

Senin aklında birinde sanırım :)

Yani Hayır sanırım olsa bilirsiniz zaten

Hele akıllar hala birbirindeyken

Ha birde o var

Sen yoluna onlar yoluna olmuyor ama bazen

Bazen

Nerdesin

Evde

Bişe olmuş sana bişeler olmuş seni ümitlendirecek

Nasıl yani

Aman ümitlenme eski eskide kalmıştır bitmiş gitmiş sen yoluna onlar yoluna

Birazda öyle tabi

Loading…

Ask @ebeyduz:

About Emre Beydüz:

Sağım solum belli olmaz. Ona göre

sporcu

https://m.facebook.com/hkalpben

More