Ask @erinkahar:

Do you remember your first friend?

Ingat sangat.

View more

wehh erinnnn!!!!

Haha ye siapa ni?

View more

What do you spend most of your money on?

Food

View more

What do you usually forget?

Kerja sekolah. Hahahahaha

View more

Do you believe in horoscopes?

Tak. Menipu je semua tu.

View more

Kirim salam aje la kat dia

Iee kenal pun tidak, tgok la nnti --'

View more

Izad Syamil tu la.

Owh syamil? Kalau jumpa la. Siapa nie?

View more

Kirim salam izad

Izad mana?

View more

Who is the most beautiful person in your country?

Nora Danish

View more

Tak habak kat dia?

Malas. Better aku pendam.

View more

Serius ke weh benda tu?

Aku tak tau

View more

Who was the last person you talked to on the phone?

Ayah

View more

Wehh aku baca doh

Baca apa pulak nie --'

View more

Aku faham doe apa yang kau rasa. Sakit sia

Tu la, tapi aku pendam je. Malas nak cari pasal lagi.

View more

wehh kau pakai cincin eh???

Ommo hahaha xminat la pakai benda tu kecuali kalau cincin mama aku bagi, yup aku pakai.

View more

How much time per day do you spend on the internet?

All the day

View more

Are you still friends with someone from kindergarten?

Yes

View more