Ask @excresence:

itu dulu, sekarang dah tak. *bini call* lagipon kau tiada mata, masakan kau boleh nampak.

anim
kau nampak tak mata aku kat background tu ? {tak nampak ? ha kau pun takde mata lah hoho} punya lah cantik kau tahu fuh

View more

Mana kau tau cerita cerita dusta macam tu? Jangan percaya rumours macam tu, tak baik.

anim
ah jangan dikau menipu lagi! aku nampak dengan dua belah mata aku tau!

View more

Li, baekhyun chanyeol kepunyaan siapakah? ;-----------------;

anim
baekhyun - fiqa
chanyeol - sarah
gapo ? nak carik bias eh ? ada 12 orang wehhh rmai lagi stok masyuk tuh

View more