Saya suka someone tapi tak tahu nk luah macam mana. Kalau luah , takut ditolak. kalau tak luah , takut pendam sampai bengkak dalam hati . Haha. apa patut sy buat ? bagi suggestion sikit :)

yasuki tomato ヅ
ye ke kalau pendam dapat sakit hati je? betul ke? i think kalau pendam is better. sesetengah orang akan rasa tak selesa kalau kita confess pd dia. lebih lebih lagi kalau dia perasan yang kita selalu stalk dia. kecuali lah kalau dia dah biasa kan. gaya budak hot gitu. kalau awk rasa luahkan pada dia adalah yg terbaik, so do it. tunjukkan pada dia yang awak ni suka pada dia. tapi bukan terdesak nakkan dia. mana2 lelaki atau perempuan pun xkan suka dekat orang yang dah terdesak sangat nak kan dia. kalau awak suka dia sebab muka dia, mengalah jelah. tak payah confess kat dia yg awk suka dkt dia. sebab awk bukan suka dia, awak suka muka dia je.