Fatma Nur Öneş
Latest answers

Yeniden dünyaya geliş varsa, bir sonraki hayatında nasıl bir canlı olmak isterdin?

Kelebek olmak isterdim

View more

Yekten yekten cannmm satti seni kabulnn

Kürkçü dükkanı diye bir yer var Serhat için öyleyim ben, herkes gider o bana geri gelir. Kardeşi olarak yanında ben dururum. Sana giren çıkan şeyler de beni pek ilgilendirmiyor artık sus

View more

Sen bekle yapar seni yeni yanmış olduğu biri için ezdi kzm neyin kafasndasn

Bu benim sorunum bundan sanane?

View more

Artık kabülln Serhat seni sattı

Kabullenecek birşey yok, neler geldi geçti bizden yine de bitmedi kardesliğimiz. Tamam çok kırgınım, çok kızgınım ama er geç bi açıklama yapacaktır Serhat

View more

Knk bunların hepsi kavat

Kimler?

View more

Bu kardeşini serhatmi

Serhat benden gitmez, her ne kadar kırılsam da kızsam da buna eminim, yapmaz yani

View more

Burak güneş sedat Baysal yarışması başladı hayırlı olsun

erzurumunMerakEttikleri

Duydunuz😅

View more

Pişman olacakmssan😂

Ben kardeşimin bi kız için gittiğini gördükten beri pişmanım zaten

View more

Iy misin

Kendime bir iyilik yapıp değmeyecek insanları hayatımdan çıkarabilirsem iyi olucam.

View more

Oturuyom bende

İyi ne güzel

View more

Napıyon

Müzik dinliyorum anonim sen?

View more

💦

- Yaralıyoruz kendimizi, değmeyecek yüreksiz insanlar için.

View more

Serhat?

Allah gönlüne göre versin✋ Artık işim yok

View more

Adımı kim sordu kuzen yav😂 😂

Yasin Aydın

Anonim kuzen kim bilir hangi gereksiz😂

View more

Abdulhalim?

Arkadaşında hayırlısı gerekiyormuş onu anlamamı sağladı. AİV👋

View more

Yasin Aydın?

Çok seviyorum be💞 Bir insan ancak bu kadar ailedenmiş gibi sevilebilir😄 Yerin apayrı kuzen😻 Yasin zaten bendeki yerini çok iyi biliyor, Rabbim yengeyle hep mutlu etsin inşAllah🙆

View more

Belki iy bi kızdır

Belki de öyledir, birbirimizi tanımıyoruz zaten. Bana karşı tavırları ve davranışları yüzünden hoşlanmıyorum. Neyse anon boşver sende👋

View more

Dilara Turhan?

Karşı sınıftan, aramız iyi değil. Pek sevmiyorum. Yinede hakkında birşey diyemeyeceğim. Allah iyilik versin✋

View more

Eşleştirme sonuçları açıklandı bilginize😊

erzurumunMerakEttikleri

Bilginize😄👋

View more

Sondan uçuncu yanitımızı beğenenleri aradinda eşleştirme yapıyoruz unutmayın sondan uçuncu yanitimiz😊✋

erzurumunMerakEttikleri

Gençler duydunuz😄

View more

Hakkımızda itiraf :)

erzurumunMerakEttikleri

Güzel bir sayfa😇

View more

Havalara bak noluyosa bu millete

İbrahim Kozak

Kardeş ego ya da hava olarak algılayabilirsin. Bu senin sorunun olmuş olur. Her yazana cevap vermek gibi bi durumum yok. Zorunlu değilim. Allah'a emanet✋

View more

Sen paylaş yetrrrr😀😀😀

Derdi sana düşmesin😉😄

View more

Loading…

Ask @fatmanur1373:

About Fatma Nur Öneş:

EASML/ Sağlık Teknisyeni
Galatasaray