Ask @fitdews:

pendapat lu tentang orang yang ninggalin sahabat demi pacar! Padahal kalian sahabatan udah lebih dari 3 tahun, dan cowoknya itu baru kenal 3 bulan-an.

sedih kehilangan sahabat lah, tapi kalo mikir lebih panjang, itu sebenernya hak mereka hehe, krn suatu saat gua jg akan ninggalin mereka demi satu orang

View more

Kl misalnya gue balik lagi sama lo seperti dulu sama tengil gue yng dulu. Bagas ngizinin ga ya? Gue lebih bisa bikin lo bahagia ngil dari pada dia bahagiain lo. U know lah who I am:) u can't forget about me ngilll, I love u more and more everytime โ™กโ™ก

Astagfirullah dit, udh cukup ya. Kita sahabatan yaa:) baean yaa, damai yaa, gaakan ada kaya dulu lagi yaa n I think that imposible. I love him.

View more

UDH NUNGGU LM JGN SAMPE GAREPLY LG, gatau ngubungin kamu hrs gemn lagi:'). I know u r the same the other. I'm like that wasn't what I, I also don't want to be like this. I don't want to lose u, please back to hug me, we happy together:'( I miss u fit, I miss u so much. I now in hospital fit:'(

Dibales kok:) baru online askfm. I ain't possible to open a book a long time that I have been closed n I wasted on me to go back that story. I know u was in the hospital, u don't need me, you need is people who care about u. Sorry, its not me. Cuz I've done change my fell, I love him with all my heart. I'm sorry.

View more

Next