Ask @hadirahhanafi:

Who is your biggest mentor?

my mom

View more

How fast do you fall asleep?

to fast

View more

What would animals say to us if they could talk?

You so cute

View more

hiiiiiiii , bye

wadihah
Hai wadi

View more

cara cakap aku macam mana ?

Dah lah , nite.

View more

yeke ? asal kau cakap aku hany ?

Cara kau ckp pun aku dah tahu..

View more

kau tahu ke siapa aku ?

Haha, hany maybe.

View more

hahaaha aku pon sayang kau

Hahaha

View more

dalam banyak2 kawan kau siapa paling kau sayang ? limit 3 org

Tyra , hany

View more

asal tak take dayang ?

Tak sempat..

View more

teha zalizan & ayuni mane kau lebih sayang ?

Dayang,,haha.

View more

okay . asl tak sayang teha zalizan ?

No komen.

View more

amboi cepatnya.sya belom booking lagi ujian komputer buku pun tak baca kagi.urm amik dua-2 kea ?

MiraFiqah
Amik kete..

View more

jujur lah sayang teha zalizan tak ?

Tak.

View more

amboi.dah dftar lesen memandu ?

MiraFiqah
Udah, sayang . Rabu nie ujian komputer

View more

kau sayang teha zalizan ?

No komen.

View more

saya saya tak

MiraFiqah
Sayang giler, lama tak kene peluk .

View more

desc @hanynordin sejujur2 nya

Dia ok je , suka sakat orang , buat orang sakit hati tuh biasa lah , kene banyak bersabar dengan dia , kasar , x lawa pun . Hahaha.. dia ok je .. bagi aku lah ..

View more

Which vegetable do you hate the most?

Tomato

View more

are you think you're the best exco in ostel ???? but for me you the best at all :)

Haha, thankx love u

View more

gemokkkkk sayang aku tak ?

Sayang doh sayang sangat

View more

Do you already have Ask.fm app for iPhone?

no,,

View more

Next