Ask @hejkaaa169:

Do autora tego pytania. Wiele razy dostawałam od niego pytania z prośbą o punkty i na końcu tekst NIE ODPOWIADAJ NA TO JEŚLI MOŻESZ xd

+1 answer in: “Ale nie sądzisz, że ludzie mają własny rozum i mogą robić co chcą? Może słodzić, ale wprost o serduszka i ognie nie prosi. To, że ma tyle serduszek to przecież nie jest jego wina.. tylko jego "fanek". Poza tym.. zgłaszanie konta na policję? Ile ty masz lat? 13? Xd”

IKSDE ... kuźwa, napisałbym bez anonima ale kodeks mi zabrania, ludzie to takie mentalne ścierwo, że aż mi się komentować nie chce. Co drugi dietetyk, prokurator. Mówią jebać policje a za chwile nią straszą. Logika gówna na poziomie bakterii.

+4 answers in: “Oj Słonko, nie wiem czy zdajesz dobie sprawę, ale on ma podstawy prawne by zgłosić sprawę na policji. A jeśli potwierdzi się, że jesteś autorem sprawa może trafić od razu do prokuratury, btw boisz się krytyki? Chyba tak skoro poprzednio nie raczyłeś odpowiedzieć. Oceniasz, a sam boisz się oceny”

Tak, ale ty, wielce dorosły i niezwykle elokwentny odpowiedziałeś w identyczny sposób tym samym napędzając dodatkowo karuzele nienawiści.

Noteviddia
Dobra wierzcie jemu,jebie mnie to! Wasze życie 😂 życie dalej wierząc w jego kłamstwa, żegnam was :**

View more

+4 answers in: “Oj Słonko, nie wiem czy zdajesz dobie sprawę, ale on ma podstawy prawne by zgłosić sprawę na policji. A jeśli potwierdzi się, że jesteś autorem sprawa może trafić od razu do prokuratury, btw boisz się krytyki? Chyba tak skoro poprzednio nie raczyłeś odpowiedzieć. Oceniasz, a sam boisz się oceny”

Dokładnie probujesz z siebie biednego czlowieka zrobic moim kosztem masakra jestes żenująca zgłaszamy masowo i wiedz że robie ci sprawe sadowo prawną ^^

Mmm miły jesteś kolego w stosunku do innych .

View more

+4 answers in: “Oj Słonko, nie wiem czy zdajesz dobie sprawę, ale on ma podstawy prawne by zgłosić sprawę na policji. A jeśli potwierdzi się, że jesteś autorem sprawa może trafić od razu do prokuratury, btw boisz się krytyki? Chyba tak skoro poprzednio nie raczyłeś odpowiedzieć. Oceniasz, a sam boisz się oceny”

Nie zadawaj sobie pytań i tak zaraz cie zgasze jak peta bo pokazałem ludzia co do mnie pisałas a to dopiero początek nie ładniebtak

Grozisz mi kolego? Ja też mogę pokazać co ludziom piszesz jakie głupoty, w pytaniach ludziom chamsko piszesz a na profilu potulny jak baranek. Jejku atencji tu nie znajdziesz. Bardziej dwulicowej osoby od Ciebie nie widziałem.

View more

Widziałam między innymi to co ty pisałeś więc daruj sobie zgryźliwości. Wybijanie się na erotyce i dramach jest żałosne.

Noteviddia
Między innymi to Ty sprawdź jak on po ludziach jeździł, jak się z nich śmiał itp. a potem tu jeszcze raz przyjdź wygłaszać mądrości. Ciumekkk

View more

+4 answers in: “Oj Słonko, nie wiem czy zdajesz dobie sprawę, ale on ma podstawy prawne by zgłosić sprawę na policji. A jeśli potwierdzi się, że jesteś autorem sprawa może trafić od razu do prokuratury, btw boisz się krytyki? Chyba tak skoro poprzednio nie raczyłeś odpowiedzieć. Oceniasz, a sam boisz się oceny”

Oj Słonko, nie wiem czy zdajesz dobie sprawę, ale on ma podstawy prawne by zgłosić sprawę na policji. A jeśli potwierdzi się, że jesteś autorem sprawa może trafić od razu do prokuratury, btw boisz się krytyki? Chyba tak skoro poprzednio nie raczyłeś odpowiedzieć. Oceniasz, a sam boisz się oceny

Noteviddia
Słonko, a widziałaś co on pisał do mnie i do innych ludzi? Jeśli nie to zamknij buzie i idź dalej czytać jego żałosne odpowiedzi:****

View more

+4 answers Read more

No dokładnie! Ja już go zgłosiłam i nawet mu napisałam co o nim myślę na jego asku ale on najwyraźniej nie zamierza tego pokazywać na swoim prof żeby nie niszczyć swojego wizerunku😂😂😂

Na dodatek robi mi fejm! Dzięki ziomuś! 😂

View more

+1 answer in: “Rany, jaki ten Dawid pusty i bezduszny! Jak można tak niewinne dziewczyny wykożystywać! A te naiwne są zapatrzone w niego jak w obrazek! Podobno jedna z jego, teraz już byłych, fanek była zastraszana przez niego i jego przyjaciółeczkę na asku, bo mu serduszek ani płomieni nie chciała dawać!ZgłosićGo”

On się tylko śmieje z tych dzieciaków (i Ciebie przy okazji) że grozicie mu policją xD przecież to nie przejdzie xD coś w stylu "halo policja? Proszę przyjechać na fejsbuka" tylko wersja Ask xD kurwa jak ten portal zszedł na psy.. za dużo tu dzieciakow

My jemu policją grozimy? HAHAHAAHAHA HAHAHAAHAHA kurwa bym się osrał. Mieć czarno na białym że to ON MOWI ZE ZGŁOSI NAS NA POLICJĘ TO I TAK W TO NIE WIERZYCIE XD Ja przestałem wierzyć właśnie w was hahaha

View more

Ale nie sądzisz, że ludzie mają własny rozum i mogą robić co chcą? Może słodzić, ale wprost o serduszka i ognie nie prosi. To, że ma tyle serduszek to przecież nie jest jego wina.. tylko jego "fanek". Poza tym.. zgłaszanie konta na policję? Ile ty masz lat? 13? Xd

O policji kochany anonimku to mówi on a ja nie . Głupi nie jestem żeby na policję iść XDDD szanujmy się XD on już rzekomo 2 osoby zgłosił , niech zgłasza cwaniaczek 😂🖕

View more

+1 answer Read more

Proszę przeczytaj uważnie moją ostatnią odpowiedź tylko z linkami. Nie chcę nikogo obrażać ale to już przegięcie co robi się na tym asku. Nie toleruję kłamstwa i chamstwa w stosunku do innych.Przeczytaj proszę to w linkach i zastanów się czy pokrywa się to z osobą jaką próbuje pokazać..

Michenolanoneanen
Ludzie patrzcie!! Kolejne osoby których on obraża! Najpierw sam wyzywa a potem robi u siebie na koncie niewiniatko! Kolejne dowody! Wysyłajcie to dalej! Niech Ask zna prawdę!

View more

Next