İLK 40 Pervin Koç ^^

Ben Geldim Kimler Burda ? Soralım Herkese :)

İLk 21 ? BUSE.[M.E]

KİMLER BURDA ?

ilk 35♥ Aşkın Gümüş

ALTTAN 3 YANIT BEĞENENLERLE BERABER SORMAYA BAŞLİCAM <3

İLK 33 ? [TAKİP+SON YANITIM ✔] Mehmet Benli (✔)

BEĞENEN HERKESE SORU ♥

ilk 20♥{Takip+2Yanıt}

BEĞENEN HERKESE SORUCAM ♥

arka plan reel mi lan :D

mk arka plana taktınız iyice sevgilimle benim töbest sieee -,-

Yanıtlarsın Belki Çok seviyom seni canımsın :) Çağrı Acar

aşkımsın çaçam'sın :3 :D

İLK 5O? #Tamer C☆

Kimler burda ?

Kızım dudişlerine noldu seninn :D

Pembe oldu nolck olom ya :)

İtiraf?

Bı aralar barış acari seviyordum -.-

İLK 5O? #Tamer C☆

SERİ OLUN MINNAKLAR :D BEN SORUCAM HADİ :D
ALTTAN 5 YANIT BEĞEN SÖYLE SORAYIM :D
[ @http://ask.fm/YelizKeles118 10 beğeni yapana ilk 50]
-@http://ask.fm/YelizKeles118

sizin gibi Allahsız ların ünlü olduğu tek yer; Facebook , Twitter , Ask.fm hepiniz o.ç sunuz !!!! Enes Taşdöğen ¢

Düzgün konuş? Kim o.ç? Agzını dağıtırım senin Selene laf söyliyeceksen önce bana gel !
-@fatmagulkocer

İLK 30♥ вєℓcισχ ωт - вєякαу αуραя

Alt yanıtları beğenin.
İlk '' 20 '' diye sorucam.
@fatmagulkocer

İ L K 100 <3 Çağatay Çağlar

Selen cıktı galiba arkadaşlar bi 15 dakika ara veriyoruz engel yemeyelim :)
15 dakika sonra @fatmagulkocer bu hesabın kac yanıtını begenırsenız 2 katını sorucam alttan 5 yanıtı begenmeyı de unutmayın.
- @fatmagulkocer

İLK 50 ?

Hızlı olan kazanır <3

İLK 40? Çağatay Çağlar

Arkadaşlar çok fazla soru yanıtmayı düşünmüyorum begendiklerimi beğenenlere '' İLK 20 ? '' diye sorucam tabi Selenin yanıtlarınını da beğenmeniz gerekiyor.
@fatmagulkocer 50 yanıt begenen bana o hesaba soylesın burdan '' İlk 50 '' diye sorucam .
- @fatmagulkocer

İLK 5O? #Tamer C☆

Hadi serice begenenlere beraber sorcaz fatmagulle - Selen

İLK 5O? #Tamer C☆

Merhaba arkadaşlar Selen bu aralar çok fazla giremediği için ben kasıcam - @fatmagulkocer
Serice İlk 100 e ;
İlk 20? Diyelim :)

İlk 66❤ Fery ✌

Begenenlere takipte :3

İlk200♥ Aşkın Gümüş

HADİ SERİCE ÇIKMADAN BEGENENLERE SORCAM SON KEZ :) - SELEN :*

İLK 100♥ Fery ✌

SERİCE BEGENENLERE SORCAM :*
@fairytalei

İLK66♥ Aşkın Gümüş

SERİCE BEGENEN HERKESE 3 SORU ♥

İLK 52♥

KİMLER BURDA ?

İLK 50♥ ? #ONUR YILDIRIM♥

AZ ÇIKIP GELCEM ALTTAN +8 YANIT BEGENENLERE SORCAMMM :*********

Loading…

Ask @hey89anonim: