Ask @iNrln:

awk minat group apa erk

4Minute, Beast, Gna, BTOB, M4M, EXO, Suju, TVXQ, SHINee, F(X), SNSD, CCLOWN, BAP, Secret, Ailee, Lee Hi, Juniel, CNBLUE, FT Island, Teen Top, VIXX, Infinite, MYNAME, Miss A, 2PM, 2AM, JJ Project, UKISS, Nuest, B1A4, Big Bang, 2NE1, Boyfriend, Lunafly, Sistar, HITT, MBLAQ, JYJ, LC6, SEVENTEEN, SPEED, NINE MUSSES, T-ARA, KARA ETC

View more

cer explain pasal hantu myungsoo tu .tak faham lah :/

ceritanya macam nie. dongwoo tengah tidur pastu myungsoo kejutkan tanya nak tak makan cheesecake yg fan diorang bagi. tinggal 4 slice je. dongwoo kata nati dia datang so myungsoo pi dapur dulu. bila dah lama tu myungsoo tak masuk-2 bilik so dongwoo pon pelik amd dia pon pi la dapur pastu dia teringat yg myungsoo takde kat rumah. myungsoo masa tu dia kat jepun. dongwoo pon dah pelik pastu dia tengok cheesecake tu tinggal 2 slice je. dongwoo kata dia memang nampak myungsoo and memang myungsoo yg kejutkan dia.

View more

Next