Ask @inoRUCH:

People you may like

Want to make more friends? Try this: Tell us what you like and find people with the same interests. Try this: + add more interests + add your interests

napisz 50 faktów o sobie

1.Łuukaszeek^^
2.Lat 19...Stara dupa :D
3.Zboczuszek! :D
4.Nie pali!!
5. Feeeest spooookoo <33
6.Milutki ;D
7.Ale nie zawsze.
8.Ma głupie skojarzenia ;O ;*
9.Mam jego duzo zdjęć haha.
10.Kocha minionki *,*
11.Mieszka miliony kilometrów ode mnie ;(
12.Mam nadzieje ze spełni swoja obietnice i przyjedzie w grudniu ;)
13.Ma mega rodzicow <33
14.Ma prawko
15.Mozna z nim pogadać tak normalnie i nienormalnie :D
16.Przyjeżdza do Rewala co rok praktycznie xd
17.Kocha mojego brata :O
18.Podobają mi sie jego buty haha.
19.Jak był w Rewalu każdy gadał ze jesteśmy razem ;o
20.W sumie do tej pory tak twierdzą xd :D
21.Jak przyjedzie bedziemy spac w wannie hahhaha
22.Kocha RUCH *,* ;o
23.Lajkuje mi na asku.Fejm rośnie!
24.Ma ciemną karnacje *,*
25.Kocha mnie^^ haha
26.Lubi obgadywać pedałów!
27.Był na młocie!
28.Przystojniachaa!^^
29.Lubi Karmi ale to klasyczne ;o najgorsze.
30. Kocha maka
31.Uwielbia moją sąsiadke :D
32.Ma brązowe oczka!
33.9 września ma urodzinki <3
34.Zawsze zabierał mi zapalniczki xD
35.prawie codziennie chodzil po bułki :X
36.Fajnie sie śmieje :D
37.Fajnie wychodzi na zdjeciach! *,*
38.Dla niego struś to paw :O
39.Ahh..Ta mądrość!
40.Codziennie musi wstawac o 7. ;D Tylko week wolny.
41.Dobra wymiękam ;O Tyle starczy!/@bekowexdd <33

View more

Next