@iwafford

iwafford

Ask @iwafford

Sort by:

LatestTop

Related users

Your boi gibs a pussy?

Nah ghibs is the fam for life and I guarantee he pulls more girls than most of y'all he's just Lowkey about it
Liked by: сашка

Nigga, don't worry who the fuck this is... damn I say you're cute, don't fuckin worry about it take the damn compliment your stingy ass like a girl with the way you can't just take no motha fuckin' compliments... now idk if i think you cute anymore i was aboutta dm you but idk doe

LMAO tweet of the day ghibbs

Next

Language: English