Ask @jfcmalik:

are you mad at me?

♡ tiger ♡
im not.

View more

I look shitty but

♡ tiger ♡
you look great shh

View more

what's your polyvore account?

um so this is like the only way to find this is through polyvore, but its defenestrate

View more

awie. bUT LOOK AT MY HOODIE I LOVE ITTT

♡ tiger ♡
iTS WONDERFUL

View more

don't want me to get stolen, eh?

♡ tiger ♡
yeaahh.

View more

nine thirty, yeah.

♡ tiger ♡
dont take it out. someone might steal you. or just like run to the trash. whatever works.

View more

i'm scared to take the trash out.

♡ tiger ♡
is it dark outside? its about nine over there, right?

View more

Have you ever played golf?

YES AND I still hate it lol

View more

ily babe you're still the coolest ever <3

ok ok thx

View more

What’s the first thing you’d do if you were the opposite sex for one day?

I've noticed about a good 90% of guys answer with "look at myself naked" so like I would try to see how many guys I can get tbh

View more

write something for your girlfriend.

I doubt she'll see it but okay.

View more

what's your hand writing and can you write something?

I guess it's good. what do I write?

View more

Where would you wish to wake up tomorrow?

Disneyland.
because everyone loves it there.

View more

How quickly have you fallen in and out of love?

idk I don't keep track

View more

ur pretty hot.

* you're
thanks?

View more

Xbox or PlayStation?

Xbox.

View more

Would you rather visit a zoo or an art museum?

a zoo bc if all the animals. and I can be as loud as I want there.

View more

Who was the last person whose phone number you added to your contacts?

my friend dallas.

View more

How many followers do you have?

29.
idek why. i'm pretty boring.

View more

YOU AND RAVEN NEED TO STOP BEING SO CUTE UM i

UM UM UM SHUSH.

View more

Next
  • 172
    Posts
  • 128
    Likes

About christain yay:

yo wassup.

ur moms place