Ask @Julaa2906:

Zawsze przemyślasz co powiedzieć, czy bierzesz to raczej na spontanie?

Aleksa.
Właśnie często mówię coś nie przemyślanie i to był mój błąd, teraz staram się myśleć zanim coś powiem

View more

Na pewno są jakieś drobne rzeczy w tym monotonnyn świecie, które cię uszczęśliwiają. W takim razie.. co cię uszczęśliwia?

Aleksa.
niebo, zachód słońca - tylko te dwie rzeczy przychodzą mi na razie do głowy xd

View more

Masz jakieś plany na Sylwestra?

Jak zwykle zamuliłam i odpowiadam dopiero teraz, haha. No ale tak to jest jak się nie ma czasu na aska wejść :/
No w każdym razie siedziałam w domku, raz byłam w Katowicach (polsat), raz we Wrocławiu(tvp2), różnie to bywało :D

View more

Mając możliwość naprawienia jednego zerwanego związku, który wybierzesz?

mając 13 lat ? chyba zaden, i tak w końcu by się zepsuł 😂

View more

Jesteś żałosna dziecko...

dziecko, żałosne jest to co ty robisz. Piszesz z anonima... to takie dorosłe. Skoro taki/taka mądra jesteś i pozwalasz sobie oskarżać i wyzywać mnie na asku to może odznaczysz anonima?
A no tak, zapomniałam.... boisz się ;)

View more

jakie masz if i za co każdą po kolei kosiasz? :33

Paulla - to głupol mój kochany i po prostu za to ze mnie wspiera, pomaga, słucha i wgl za wszystko ❤
Wiktoria- zawsze pomaga, ufam jej a ona mi, zawsze jest przy mnie, pomocna, kochana
kocham te dwie perełki za wszystko po prostu :*

View more

Imiona?

Tyna, Paulla , Wiktoria. chociaż dziewczyny z klasy są też mi bliskie no ale chyba te 3 osoby najbardziej mogę zaliczyć do przyjaciółek :D

View more

Lubisz pozować do zdjęć czy raczej ich unikasz?

Nie unikam Ale nie pozuje Też jakoś super 😂😂 na wiekszosci zdjęciach wychodzę jak debil bo albo robię głupie miny albo głupie pozy 😂👍

View more

Wyobraź sobie, że dziś robisz sobie tatuaż: co to będzie i gdzie?

Ogółem w przyszłości chciałabym mieć jakiś napis wytatuowany na nadgarstku. Zastanawiam się jeszcze nad małymi lecącymi ptakami. Ale nie wiem.. Na szczęście mam jeszcze dużo czasu do namysłu :D

View more

Rozpisz sie na dany temat......................

Rozpiszę się na temat zakazów w szkole.
No, więc ostatnio w gimnazjum do którego chodzę nie można się nawet malować, no i w sumie trochę mnie to wkurzyło no bo moim zdaniem to bez sensu. Przecież co komuś przeszkadza, że ktoś się maluje. No ja maluje tylko rzęsy w sumie no ale i tak to jest zabronione i są za to punkty. W dodatku w szkołach zamykają te sklepiki (u nas nie ma sklepiku no ale ok xd) no i jest zakaz jedzenia tych słodyczy i śmieciowych rzeczy. No niby ok, chcą żeby mnie ludzi było otyłych, no ale dzieci i tak będą te słodycze przynosić do szkoły albo jeść je w domu, więc po co się tego zakazuje? Czy słodycze to zbrodnia?
I dołączam obrazek, który dzisiaj mnie rozwalił haha xd

View more

Next