Benda yang berharga ni susah nak dapat kan? Macam ni lah, kenapa kita hargai sangat benda tu bila kita dah dapat? Sebab kita dah tempuh susah payah liku liku perjalanan kehidupan kita untuk dapatkan sesuatu. Sanggup tak nak melepaskan? Lepas kita dah lalui macam macan? Mestilah tak kan?

Yeah. Mcm kesihatan. Rmai tk sedar kesihatan tu berharga smpi dia hilang kesihatan tu. Smpi dia sakit, bru dia sedar betapa berharganya kesihatan tu. Tnpa kesihatan, apapun tkle buat. Mungkin bole tp terhad:')
Ila Farhana. also answered this question with: "Betul3×"

The answer hasn’t got any rewards yet.