Ask @kusokuso:

Bardzo bolalo przekłucie nosa?

Nic a nic :)
Boże... Obudziłam się i prawie mówić nie mogłam, nie poszłam do pracy, jest ze mną bardzo źle. Jechałam do lekarza, nie było już internisty, muszę jechać jutro znowu, głupie 8 zł na bilety i głupie 5, 5 godz jazdy.... Jeszcze bardziej jestem przez to chora..... Kurde....
Nie przeżyje chyba z następnej wypłaty.... Do piątku w domu co najmniej, a co najgorzej w weekend egzaminy... Jak BD tak źle to inny termin mnie czeka....

View more

Rozpisz się tutaj na temat jakiejś rzeczy/ zachowania które cię irytuje c:

eh
poryczalam sie . . mama wczorsj do nnie czy mpze dac nadii misia na swoeta co ja kupilqm a ja ze spk patrze a ten mis tu jest ... dala jej misia ktorego dostalam od beaty ... spalam z nim kazdego dnia . byl dla mnie cholernie wazny ... jest wigilia a ja rycze ... ten sentyment . to nie byl zwykly mis to byl mis od cudownej dziewczyny .... chujoeo jednym slowem . nic ... ide na kolacje . . .

View more

<3

Daria.
tak sobie jade i patrze przez okno autobusu ..miasto zakorkowane, wszedzie pogotowie, straz pozarna, policja, miasto przeswietlowe swiatlami radiowozow a ja tu siedze z siatami zakupow, ze sluchawkami na.uszach, w dresie i mysle ... ale o czym ? halo ?! nie wiem mysle nad zyciem, mysle o niej o tych swietach i o mojej przyszlosci, mysld nad sensem zycia i wiecie co ... sens jest jeden.
rodzina, prsyjaciele i partner
milosc, przyjazn i milosc .
tsk jest .
jutro bedzie ciezko.. ale
kurcze ..
chyba jest ktos kto trzyma mnoe przy zyciu .
ktos dla kogo chce mi sie .
wlasciwie to sa 2 takie osoby i cholernie z calego serca dziekuje im ze sa ....
znikam stad na dluzszy czas
dlatego zycze wam udanych mikolajek i spokojnych swiat
a teraz mowie dobranoc .
musze cos przemyslec ...
chyba to kim jestem ... i to czego chce .
dobranoc aniolki. trzymajcie sie
19.47 gdansk glowny
autobus 846

View more

Wyobraź sobie, że przez jeden dzień możesz być postacią z filmów Disneya – kogo wybierzesz?

Simba.
,,Król Lew" to moja ulubiona bajka
kurde odpowiedziałam raz,. ale mi zlagowało i muszę od nowa.
Uważam to za bardzo mądrą bajkę, kocham ją
jest romantyczna i bardzo wzruszająca
Jest dobra grafika, wszystko jest przedstawione zajebiście i piosenki są piekne
w dzieciństwie dala mi dużo do myślenia.
Ale gdybym mogła wybrać dwie postaci to tą drugą byłby Sknerus Mckwacz.
Obejrzałam każdy odcinek, zajebista bajka
szkoda tylko, że Sknerus nigdy się nie zakochał w niczym oprócz we własnym hajsie.
W sumie myśle, że zajebiście bylo mu pływać w tych pieniążkach .
Kocham cofać się do dzieciństwa i robić sobie maratony .
Tak wiem dziciuch ze mnie, ale no....

View more

Next