@kwiatkonors

Sylwia Mazur

Ask @kwiatkonors

Sort by:

LatestTop

People you may like

EdytaFilipiak’s Profile Photo Edytka
also likes
Want to make more friends? Try this: Tell us what you like and find people with the same interests. Try this: + add more interests + add your interests

Wierzysz w prawdziwą, szczerą miłość?

Monia069’s Profile Photoxoxo
Nie mogę uwierzyć w znajomosc z plcia meska bo każdy odrazu o zwiazku mi wyskakuje XD wiec jak mam wierzyć w miłość XD
Liked by: INVI91

Zdarza się Tobie przeglądać jakieś stare wiadomości, rozmowy z kimś kto odgrywał w Twoim życiu jakąś ważniejszą rolę ale z pewnych powodów Wasze drogi się niestety rozeszły? Jeśli tak... Co Ci to daje?

Przeglądam wiadomości z dana osobą tylko wtedy kiedy mam zly humor i naprawdę nikt nie potrafi mi go poprawic xd
I tez przegladam wiadomosci gdzie dana osoba nagle zaczęła mnie ignorować i próbuje sama się dowiedzieć czemu tak sie stalo XD(tak z innej strony bez przyczyny) jakby wiem,ze powinnam mieć wylane,ale jakby nie chcial czy chciala kontaktu to i by napisal^a bym dostała logiczna wiadomosc a nie bawię sie w jakies podchody XDD
ALBO serio wole dostać bana i tyle
skoro ktos sie cyka napisac prawdy...
Liked by: INVI91

Co zmieniło się w Twoim życiu w przeciągu tego roku?

Ziomus mnie nauczyl,że nie warto przywiązywać się do kogos...

Next

Language: English