@lansik96#25 🇵🇱

Dเค๒lเςค

Wymień swoje ulubione asku, które lubisz czytać? 🤔

Dużo mam takich asków, które lubię czytać.
Długo nie wymieniałam bo niewiele się zmieniło, a te osóbki, które mają wiedzieć to wiedzą że je czytam bo jestem u Nich aktywna.
Wymienię te co wyskakują mi jako pierwsze bo u nich jestem cały czas na bieżąco.
@BaRtOSzJamJest
@karuska13
@Limonka67
@szczepa_n
@ThePsychoPL
@PAttryK11
@xxxdupaxcyckixxx
@gazowanybarszczyk
@Norbercik09
@jullcat

Tak jak codziennie od poniedziałku do piątku (no w tym wypadku do środy) - ciężka i odpowiedzialna praca 😁😁 a u Ciebie? ;>

ThePsychoPL’s Profile PhotoThe Psycho
Czym się zajmujesz? 🤔 No ja też pracka, ale na popołudnie ten tydzień i także do środy, więc no niedługo koniec internetów i czas się ogarniać, a póki co nadrabiam tematy na tym jakże wciągającym momentami portalu. 🤭

A jestem sobie Pan Informatyk xD więc mogę jednocześnie pracować i ogarniać Aska 😂 Choć nie zawsze się tak da... Na 14-tą masz? 🤔

ThePsychoPL’s Profile PhotoThe Psycho
I jak, jesteś zadowolony ze swojej pracy? Możesz z przyjemnością stwierdzić, że odczuwasz satysfakcję? 😊 Chciałabym, jednak przez 'Covid' pół h wcześniej przychodzi Nasz dział. Zmiany rotacyjne żebyśmy się nie spokali na hali, magazynie czy w innych miejscach dla bezpieczeństwa. W razie gdyby jedna część zachorowała, to druga będzie zdrowa bo styczności nie mieliśmy ze sobą wcale. 😌

Ogólnie praca jako praca w sensie wykonywanego zawodu mi się nawet podoba z małymi wyjątkami 😏 Natomiast co do warunków pracy tam gdzie pracuję, to mam już więcej zastrzeżeń, bo niestety się pogarsza wszystko 🤔

ThePsychoPL’s Profile PhotoThe Psycho
Co to za wyjątki?😁 I co się pogarsza? 😁 Ja ogólnie myślałam nad tym by zrobić sobie kurs z programowania, jednak ponoć to wcale nie takie łatwe jak się wydaje. A Pan Michał po szkole informatycznej czy kursach?🤔
Wybacz jeśli za bardzo wypytuje haha
Ciekawska ze mnie istota. 😁