Ask @lingaringa:

aimanhanis
Latest answers

sedih ke?

taktau nak cakap sedih ke tak.

View more

selalu ke sakit hati?

setiap hari. boleh lah

View more

That speechless moment when…

when he said he loved me even though he himself says that love is bullshit.

View more

Best moment are ?

takdak lagi buat masa ni. yela kot

View more

Kenapa awak comel sangat ?

bahahaha xD kau kena pakai spec nih. teruk sangat rabun kau nih -_-

View more

tak selalu pun update blog ? humm -.-

dah dah. tengok lah. taknak tengok sudahhh !

View more

dx blaaaaaaaaa

-_-

View more

Happy Birthday dude ~

Encik Minion ♥

Thanks bro :D

View more

Happy Birthday to you :*

thank you thank youuuuuuuu :*

View more

Hai . Happy Birthdayy :) Semoga Panjang umur andd murahh rezekii Akak :)

aminnnn . In sha Allah :3 btw , thank youuu :'D

View more

Mengapa sesetengah orang menikmati kehidupan dan yang lain tidak?

tanya orang tu lah kenapa tanya aku ? pffrr -.-

View more

Aku sapew?? Haha.. xpyh tawu larh.. wei.. aku minat jew.. xsalah kn?? Fb dye ade x?? Untong kau.. jge dye elok elok.. kau xnak aku nak.. Hehe..

pergh manusia nih. belambak yang lain nak jugak orang punya. hmm -.-

View more

Nk cium hang wey!!! Pakwe hang x mrah kn??

kau nak makan kaki sini lah -_-

View more

Sekolah kt mne ??...

hmm. Smk Pangkalan Tldm :3

View more

Korang suka makan apa?

makan ape je . janji halal xD

View more

are you loving yourself?

humm . yelaaaa kot -.-

View more

http://www.youtube.com/watch?v=j4d-Cn-U5H0 <-- Macam mana video saya buat ni ? Okey ? Menarik ? Tak berbakat ? *tanya pendapat sahaja. Hope you like it. Ask, Follow or boom maybe :D

hebat hebat. hahahha xD

View more

takpe,, nanti aku pindak kat sekolah koe. aku jumpa koe nanti., hahaha

orang sabah eh? pindak tuh ? kehkeh xD eh ? kau sape?

View more

aku tahu aku hensem. jangan tengok aku lama lama :)

pakyuu. -.- hahahahah xD

View more

hey. lagu ape tuh ? best lahhhhh

GDragon Who you :3

View more

eleh :P

apedia choo :P

View more

Loading…