Ask @longabc:

tr d1 eloyum yaşım 17 bi şeyler yapabilir miyim denesem mi west falan ne diyosun serkancım şu anda verdigin cevaba göre denemeyi deniyecegim

tabii ki yapabilirsin westte olabildiğince yükselmeye bak ligdeki oyuncuların çoğu zaten westte diamond master arası gidip gelen tipler sadece bazıları master ortalarında veya challengerlar onlar da zaten şampiyonluğa oynayan takımlardalar ligde bir adc veya support olarak rahat yer alabilirsin en zoru jungle veya mid olarak olmak

View more

''turnuva maçlarında her zaman normalden kötü oynuyorum tüm sesleri kapatıp müzik açtığımda her şey çok daha güzel oluyor'' aynı durum bende var arkadaşlarla soloq falan atarken ts falan çağırıyorlar ben gitmek istemiyorum müzik ile daha iyi konsantre oluyorum bu durumun sende olması iyi hissettirdi

Bizim gibi insanlardan daha çook vardır yalnız veya kötü hissetmemize hiç gerek yok

View more

sa kanki trde d3 civarlarında takılıyorum 3-4 aydır kafamı karıştıran bir durum var. Midde çizme olarak büyü nüfuzu tercih ediyorum hasar olarak çok fark ediyor ama yüksek elodaki oyuncuların çoğunluğu cd çizmesi alıyorlar sen ne demek istersin bu durum hakkında

Kendi çarına ve karşıdaki çarlara göre bot alıyorsun belli bir şey yok aslında

View more

Sana geçen sezon sonunda en beğendiğiniz mid laner ödülü için oy vermiştim, en iyi sen olduğun için değil en underrated olduğun için. Senin için bir gün ben demiştim bu çocuk patlayacak diye demek istiyorum. Lütfen beni yüzüstü bırakma. Hoşça kal

teşekkür ederim bırakmam sözümü er ya da geç tutarım 3 yıl sonra da olsa bir gün en iyisi olacağımdan eminim kendine iyi bak

View more

Bu günkü maçta çok güzel oynadın, sana bir sorum var. Eskiden bir yerden oyunu keyif alarak oynayan tek profesyonel oyuncuyum tarzında bir şey söylemiştin. Hala geçerli mi yoksa sen de kaybettin mi o hevesi ?

teşekkür ederim eskiden dediğin twitterda birkaç hafta önce yazdım ve hala geçerli severek oynuyorum ama trdeki çoğu oyuncu parası için oynuyor o yüzden gelişemediklerini düşünüyorum

View more

Next