Ask @lovekillsslow:

Kuchara:)
Latest answers

Dasz swoje zdj ? :*

nie wiem czy jeszcze jesteś zainteresowana, ale właśnie pojawił się nowy rozdział Mask☺ http://mask-fanfiction.blogspot.com/

jasne :*

View more

fakty :**

taka sypa ♡

ojoj <3
Kuba
Kubuuś
Durski
bliźniak
młodszy;')
o rok XD
siatkarz
rozgrywający :* *chyba*
milutki <3
poznaliśmy się w gim
1A
przerwy <3
i ten temat hmm... :*
czyżby lans na nike? XDD
śmieszny :D
gim 9 of kors :*
piszemy od godziny?! :')
wowowow
trujesz mi tymi faktami już dobre 20 minut
a ja mecz oglądałam:c
ale napisałam ! *o*
to tyle :*
A PS: Brak zdj i trzeba zrobić ! :(
1 minutę temu

View more

fakty! :*

Gabrysia:)
Gabi
to samo gim:)
9 :*
klasa siatkarska :)
the same :*
wysoka mega
miła
miałyśmy incydent w gim już haha
młodsza o rok
środkowa
Amber Kalisz
1a
udawałam Clifforda na treningu i powiedziałaś, że jestem chora:(
ale mnie lubisz!
wcześniej 17:*
jesteś bardzo ok :)

View more

fakty prosze

kamil

uh
no to tak:
Kamil
Durski
młodszy o rok
gim 9:)
klasa siatkarska:)
libero czy t am przyjmujący nie wiem haha:)
masz bliźniaka
nie rozróżniam was
chyba że po plecakach
spoko bardzo
dobry kolega:*
niby niski a i tak wyższy ode mnie hahaha|
nie ma zdjęcia;/
trza zrobić hah :*
no czekam na moje fakty :)

View more

Wyobraź sobie, że możesz mówić płynnie w jakimś języku albo umieć rozmawiać ze zwierzętami – co wybierzesz?

angielski ofc c:

View more

Fakciki skarbie <3

Szymvnskv

heh... Alicja , Alcia, Szymańska, moja, kochana, malutka, mrówka, 2 lata młodsza, 17, rozgrywająca, dobrze grasz, śliczna, trzeba się spotkać, przyjaciółka, kocham mocno, zależy mi na naszej przyjaźni heh 🙊💖💕

View more

ulubiony superbohater?

ss tapety?

najlepszy:(

View more

Co cię inspiruje?

(: <3

View more

Wstaw fotkę przedstawiającą miejsce, w którym przebywasz.

Najsmutniejsza piosenka jaką słyszałeś/aś? ♥

bye bye

read all about it :(

View more

Wymień wszystkie swoje ukochane słodycze ♥ + słodki gif *-*

bye bye

*o*

View more

ile masz % baterii w fonie ? ♥

bye bye

ładuje się :')

View more

Dasz swoje zdj ? :*

♡☆

View more

Kto jest najodważniejszą osobą, jaką znasz?

najlepsze <3 :* !

View more

Co lubisz robić wieczorami ? :3

bye bye

Ile masz cm wzrostu ? ~

bye bye

166cm czystej słodyczy c;

View more

Co sądzisz o związkach na odległość ? Czy taki związek ma jakikolwiek sens ? ^^

bye bye

każdy związek ma szansę ♡♡

View more

jak się czujesz?

kropka.

w sumie to dobrze:)
żart c;

View more

Jesteś sobą ? ( szczerze ) ♥

bye bye

już sama nie wiem kim jestem c;

View more

Najlepszy napis na t-shirt ?♥

bye bye

" KOCHAJ SERCEM NIE OCZAMI " <3

View more

Loading…