Ask @madymardya:

What's The Meaning Of Life?

Ăkū Ŝtātĭk
wuuu soklan. Life; direct translate dia kehidupan. lulssss. kalau dari sudut Islamik, kehidupan tu tentang mencari dunia untuk akhirat. kehidupan ni luas makna dia. tapi bagi iolls, dalam kehidupan ni banyak benda kita kena redha sebab tak semua apa yang kita nak kita dapat. tapi, yakinlahh Allah takkan tarik sesuatu melainkan digantikan dengan sesuatu yang lebih baik :* panjang gilaa jawapan. har har har. ambik. nak tau sangat.

View more

korang rasa gst tu buat kita untung atau makin terbeban??

siyes talk. beban wehh. taktau celah mana untung. menteri yelaaa untung gaji besar makin besar. kita hat rakyat nihh, dah miskin jadik makin miskin. pfffft.

View more

crush tu ape?? crusher run k?

crush atau dalam ejaan melayu bakunya 'kerashhh' ialah sejenis makhluk yang mungkin kau tak pernah cakap pon dengan dia tapi kau suka gilaaa kat dia. ehehhh.

View more

What was the last thing you regret buying?

shawl hitam cotton viscose , beli online rituhhh . sumpah jarang . kalah jarang tudung bawal . nyesal gilerrrrr aku beli . sobsssss T_T
taktahu pon material tuu jarang .

View more

How do you know when you're in love?

hmm . bila ek ? bila aku dah mula malu kat someone . dan nak sembang dengan dia pun dah tak selesa . yelaaa . malu kot :'3

View more

Next