Ask @marciablancia:

Kiedy człowieka pochłania zło, łatwiej jest przekraczać granice?

♠ Sea Of Eternity ♠
Gdy człowiek jest zły, pochłonięty gniewem nie panuje nad swoimi emocjami przez co o wiele łatwiej przekracza granicę, co może mieć fatalny skutek.
Btw, dostałam dwa takie same pytania ale od innych osób "Jak radzisz sobie ze złością?"
i jeszcze jedno "Co robisz gdy się denerwujesz?"
Widzę, że coraz więcej ludzi sobie nie radzi ze złością :<
Mnie najbardziej na tą chwilę denerwuję YouTube xD
ciągłe hejty, dramy, które są z dupy... irytujące :]

View more

"Ocknął się po raz kolejny z koszmarnego snu, tylko po to, by stwierdzić, że rzeczywistość również jest koszmarem". Dlaczego rzeczywistość może być koszmarem? Czy życie jest koszmarem? Jaki jest najgorszy koszmar senny, który Ci się przyśnił?

nieznany damian
Czy rzeczywistość może być koszmarem?
Może być, nie kazdy jest szczęśliwy nie dla każdego życie jest kolorowe z różnych przyczyn, np. tragedia rodzinna, choroba, ciężka przeszłość, nieszczęśliwa miłość.
Właśnie dlatego postrzegamy nasz świat w czarno-białych kolorach.
Czasami bywa tak, że nie mamy już sił na nic, chcielibyśmy po prostu zniknąć.
Zycie nie jest koszmarem, choć tak czasami może się wydawać jest lekcją, z której musimy wyciągnąć wnioski, by dzięki temu rosnąć w siłę :>
Mój najgorszy koszmar senny... śmierć mojego taty na moich oczach.

View more

"Człowieka tworzą maniery i charakter". Czy charakter człowieka, tworzy jego los? Czy dążąc do ideału, zatraca się wszystkie swoje cechy? Jaka jest Twoja najlepsza cecha?

nieznany damian
Losy człowieka, otaczający ludzie mają duży wpływ na nasz charakter.👌
Dąząc do ideału nie zatracamy wszystkich swoich cech, te dobre zostają a my staramy się pozbyc tych złych.✌
Moja najlepsza cecha
... moze to że nie jestem obojętna na problemy znajomych/rodziców
...moze to że jestem ambitna, ze jak sobie coś postanowie to do tego dąże.
Coz chciałabym wierzyć że to są dobre cechy, ale jednak nie zawsze tak jest ktoś może uznac że się wtrącam np. :<
"Moze też znasz to uczucie gdy za dobre intencje i pomoc dostajesz kopa w dupę?"

View more

Next