mel
Latest answers

Mind to desc

tasyaaaa

I dont know ya so nah πŸ™ƒ

View more

Baiklah :')

asrina

Sombong

View more

Mna ann

Situ πŸ‘‰

View more

Oo sombong

asrina

Hahahha neade πŸ˜‚

View more

Perh tukar askon

shah

Perh sgt

View more

Uyo tukar askcon

asrina

Uyo sgt

View more

perkara yang selalu buatkan ibu awak marah akan awak ? *boom me*

1.malas pakai selipar
2.banyak sangat makan pedas
3. Selalu goyang kaki bila duduk

View more

what's the most interesting thing that happened to you last week?

Ash.

Nothing πŸ€”

View more

Are you in love?

Nah

View more

Whats yr instagram?

Meeyajelani πŸ‘ˆ

View more

Korang tahu xsape gf paper?

Ada ke org nak dia? πŸ€”

View more

Gila

Yaa 6 shots might sound crazy but πŸ˜₯

View more

acane nk wat hot milk~

Idk and dnt even care abt milk but rn. Seriously, im in need of something tht is quite strong πŸ˜₯ i dont drink coffee but iced americano with 4/5 or maybe 6 shots of espresso would really be a big help πŸ˜₯

View more

hye ! awak nak sangat pergi dekat mane ? Ask/boom me maybe :D

Tempat yg kerap hujan tapi dalam masa yang sama langit dia selalu dlm keadaan cantik, dekat dengan pantai dan ada banyak bunga tulip kat sekeliling dan kalau ada dua tiga buah bangunan lama kat sekitar tu pun nice jugak πŸ˜‚ idk buat masa ni kalau dapat pergi tempat macam ni, seribu rahmat dah rasanya

View more

da makan

Nxzx

Sudah :')

View more

Lama x nampak kat gym

Ye, :)

View more

Hii

Hai balik :')

View more

Haha you laa. Siapa lagi πŸ˜‚ okay orang gurau je laa πŸ˜‘

Mana tau kalau ada sesiapa lagi. Haha orang? Orang mana? Haaa emo emo πŸ˜‚

View more

Hehehe have a great day too melmel πŸ˜‚

Mel je. Melmel tu entah sapa sapa pulak

View more

Yeahh i guess so πŸ˜‚ morning mel. Hehe

AHS

Eleh, haha. Morning too mie. Have a great day ahead :')

View more

Lgow - talkative person πŸ˜‚

AHS

Is it a compliment? :')

View more

Loading…

Ask @MeeyaJelani:

About mel:

aku tipu je k ig; meeyajelani