mel
Latest answers

Nk kiss kiss kiss akk

Takde. Outstation

View more

High heels or sneakers?

Comfy Sandals

View more

Bukan dekat hati saia?

Pakwe awaa nama haikal bukan saia

View more

what do you feel when you wake up from sleep today ?

Sleepy πŸ™ƒ

View more

Hi awaaa

Awaa kat dungun

View more

Hi sis perkapalan

Hi ✌

View more

Rindu tapi bluetick hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Sebab kan rindu sikit je

View more

Tak rindu na ke hm?

Rindu sikit. Sikit je

View more

Mind to desc

tasyaaaa

I dont know ya so nah πŸ™ƒ

View more

Baiklah :')

asrina

Sombong

View more

Mna ann

Situ πŸ‘‰

View more

Oo sombong

asrina

Hahahha neade πŸ˜‚

View more

Perh tukar askon

shah

Perh sgt

View more

Uyo tukar askcon

asrina

Uyo sgt

View more

perkara yang selalu buatkan ibu awak marah akan awak ? *boom me*

1.malas pakai selipar
2.banyak sangat makan pedas
3. Selalu goyang kaki bila duduk

View more

what's the most interesting thing that happened to you last week?

Ash.

Nothing πŸ€”

View more

Are you in love?

Nah

View more

Whats yr instagram?

Meeyajelani πŸ‘ˆ

View more

Korang tahu xsape gf paper?

Ada ke org nak dia? πŸ€”

View more

Gila

Yaa 6 shots might sound crazy but πŸ˜₯

View more

acane nk wat hot milk~

Idk and dnt even care abt milk but rn. Seriously, im in need of something tht is quite strong πŸ˜₯ i dont drink coffee but iced americano with 4/5 or maybe 6 shots of espresso would really be a big help πŸ˜₯

View more

hye ! awak nak sangat pergi dekat mane ? Ask/boom me maybe :D

Tempat yg kerap hujan tapi dalam masa yang sama langit dia selalu dlm keadaan cantik, dekat dengan pantai dan ada banyak bunga tulip kat sekeliling dan kalau ada dua tiga buah bangunan lama kat sekitar tu pun nice jugak πŸ˜‚ idk buat masa ni kalau dapat pergi tempat macam ni, seribu rahmat dah rasanya

View more

Loading…

Ask @MeeyaJelani:

About mel:

aku tipu je k ig; meeyajelani