lowkey..whats alexs number..

Lowkey I cannot give u it

who do u like

U

do you and tony still have a thing or is that false

Nope just friends

You a virgin?

Yup yup

Are you as handy as Mandy?

Ha that's a good one

sex or weed?

Already answered this

Da fuck haha girl you on something tonite? You are confused AF tonight haha

Um what?

You mean Alex and spencer had a thing around homecoming but not anymore! Just like you and Pisto did but no more! I thought you guys were cute ):

Hahaha Alex & spencer have a thing again.

Who do you have a thing with?

No one

what top eyeliner do you use

I'm not sure

would you ever do two guys?

"Do"

Do alex and spencer have a thing?

I believe

C'mon why not? Guaranteed good time(;

Ehh no thanks

I would love a party of three with you and Alex (;

Lol sorry bud

Sex or weed?

Pass

pap?

Why do I even have an Ask?

so you and tony no more?

We are friends.

Who is your boyfriend?

I do not have one

Tbh: we never talk anymore, but we should! You're super pretty :) Gigi

Thank you and we should. (:

double d's in your ass

Please don't

are you on the varsity basketball team?

Yah

bra size though?

Got that double D

wow, your body is perfection, bra size?

Thanks

who ru dating

No one. It was a joke.

Your Ask.FM pic(:

Oh thanks (:

Loading…

Ask @micaylaschlaff:

About micayla schlaff:

Smile a little more, regret a little less . ❤ . The Dirty D

More