Ask @miki698xdd:

Hmmm, możesz mi napisać fakty ?? tak bardzo dużo ??

AsiaaKlonkowska’s Profile PhotoAsia
1.Asia
2.Księżniczka?
3.Fajna bardzo ?
4.Moja loszka ❤?
5.Masz Leona
6.Nie jesz dużo słodyczy
7.Masz okres regularnie
8.Bardzo dużo do mnie gadasz
9.Masz śliczne oczy
10.Rezygnujesz z muzycznej
11.Niezła dupa ?
12.Zazdrosna czasami jesteś
13.Nie lubisz mnie za bardzo
14.Jesteś moim ideałem
15.Nie jesz rano śniadanka
16.Prostujesz włosy codziennie jak pojebana ?
17.Będziesz miała air forsy
18.Mamy ładne bluzy
19.Chodzimy za rączke tak jak ty chcesz a nie tak jak ja chce
20. Wkurzamy sie na siebie
21.Pasujemy do siebie bardzo ❤
21.Masz słodkie pieegi ?
22.Jesteś moim całym światem ?
23.Ostatnio spędzamy razem mnóstwo czasu
24.Zawsze zabierasz mi telefon i patrzysz czy nie mam jakiś durnych zdjęć
25.Nie lubisz kilku ludzi
26.A szczególnie na jednej lasce chcesz lrzeprowadzić holokaust
27.Jesteś mała ale groźna
28.Lubie sie z tobą całować
29.Friendzon był przez 2 lata........
30.Udawałaś niedostępną zjebusie ??
31.Fajnie mówisz ś ?
32.Założyłem sobie snapa bo chciałaś
33.Nie pozwalasz mi jeść lodów
34.Kroisz pizze obudową telefonu
35.Kochamy sie ❤?
36.Masz najlepsze nogi jakie widziałem
37.I najpiękniejszy uśmiech
38.Słabo u ciebie z nauką
39.Nie mówisz "dzień dobry" niektórym
40.Masz brzydkie profilowe na fb
41.Pisze ci listy
42.Mieszkasz pod osiem
43.Masz łydki podobno najlepsze w klasie ale nie wiem
44.Lubisz włef
45.Słuchasz remiksów i masz głośniczek
46.Pijesz czasami ale nie palisz
47.Jesteś moim wszystkim ?
48.Umiesz jeździć na rolkach
49.Urodziny masz 19.01
50.A 19.02.2016 był najszczęśliwszym dniem twojego życia
51.Parzysz sie klejem gorącym
52.Nie lubisz mleka
53.Pijesz arbuzowego tymbarka
54.Ubierasz to co ja chce żebyś ubrała
55.Masz trójkąt na głowie ale nie wiem po chuj ci to nadal
56.Słodkie usta masz ??
57.Nie dajesz mi wiele buziaków
58.Czasami nawet nie chcesz
59.Odprowadzasz mnie na autobus zawsze zamiast iść do domu
60.Plujesz niesamowicie dużo?
61.Chodzisz do gim jeszcze a po gim znowu do gim ???
62.Jesteś najlepsza na świecie?❤

View more

People you may like

Want to make more friends? Try this: Tell us what you like and find people with the same interests. Try this: + add more interests + add your interests

Normalne fakty poproszę Kochanie (60) ?? Powodzenia ??

AsiaaKlonkowska’s Profile PhotoAsia
Nie znam definicji słowa NORMALNE
1.Asia
2.Asiek
3.Klonkowska
4.Księżniczka ??
5.Debil głupi
6.Bardzo głupi ??
7.Jesteś śmieszek troszke
8.Najlepsza uczennica ???????
9.Gdzie ty mieszkasz to wgl weź
10.Ja jeżdże do ciebie ty do mnie nie
11.Kocham na Ciebie patrzeć ?
12.I wtedy właśnie łapiesz buraka ???
13.Masz fajne włosy, dość smaczne ?
14.Troche ładna
15.Troszeczkę❤
16.Seks po ślubie (nie)
17.Jesz bumki nałogowo
18.Masz 3 misie ode mnie
19.I chyba ja jestem twoim misiem
20.Kochasz mnie chyba też ??
21.Masz kota
22.Brata
23.Siore
24.Mame
25.Tate
26.Przegrywasz w kciuki ciągle ??
27.Jesteś głupkiem
28.Słuchasz Biebera
29.I remixów
30.Chodzimy za rączkę????
31.Chcesz mnie zabić:/
32.Jesteś zazdrosna ??
33.dzięki za kapcie
34.Lubisz chodzić do szkoły
35.Alkoholiczka
36.Jesteś tak samo głupia jak Zuzia
37.Dzwoniłaś do mnie w sylwestra żeby mi powiedzieć że mnie kochasz
38.Jesteśmy razem już 10 miesięcy i 14 dni ?
39.Fochujesz często
40.Żartujesz sobie z poważnych rzeczy
41.Debil mój kochany ??
42.Ładne oczy ?
43.I dobra dupa też (hehheheheh)
44.Chcesz iść do mundurówki
45.Zamiast do jedynki ?
46.Napiszesz egzamin na 35% ??
47.Lubisz edb (o właśnie pisze to na edb)
48.Masz ciągle czyste buty
49.Umiesz jeździć na rolkach i na łyżwach
50.Chodzisz na wagary
51.Rozmawiasz z menelami ??
52.Pijesz w parku
53.Musisz chodzić do kościoła
54.Masz fajnego chłopaka ??
55.Jesteś moim całym światem ?
56.I kocham Cię nad życie ❤❤❤
57.Chcę spędzić z Tobą resztę życia ?
58.I umrzeć za rączki
59.Na zawsze razem od 19.02??
60.Papapapapapapa cieniasie ???

View more

50faktów o sobie?

1.Jestem Miki
2.Mieszkam...w domu ?
3.Za kilkanaście dni kończę 16 lat
4.Mam wspaniałą dziewczynę ?
5.Nie lubię pożegnań
6.Piję nałogowo czarną kawe bez cukru
7.Czytam mnóstwo książek
8.Żadko oglądam jakieś filmy
9.Nie cierpię rapu
10.Jestem psychofanem IRY ???❤
11.Uwielbiam głos Artura Rojka i Seleny Gomez ???
12.Oglądam M jak Miłość ????
13.Dziennie przeglądam się 6283526729203662 razy w lustrze
14.Co kilka chwil poprawiam grzywkę
15.Lubię historię
16.Kocham ciszę i spokój
17.jem mnóstwo słodyczy
18.Najlepszy pies na świecie to mój Max
19.W moim pokoju nie ma grama kurzu
20.Nie lubię chodzić do kogoś do domu
21.Mało rozmawiam, szczególnie na pierwszych spotkaniach
22.Teraz idę do LO
23.Kocham niebieski kolorek ?
24.Gram w HeroZero
25.Nie lubię dziurawych spodni
26.Nie umiem jeździć na rolkach
27.Boję się pająków
28.Jestem niefotogeniczny
29.Zawsze chciałem mieć kaloryfer, ale brakuje zapału
30.Kiedyś chciałem być kucharzem
31.Zawsze nudzę się we wakacje
32.Kocham burzę
33.Panicznie boję się godziny 3 w nocy
34.Lubię nosić koszule
35.Nie toleruje papierosów
36.Nie lubię się kłócić
37.Drażni mnie brak zorganizowania i bałaganiarstwo
38.Kolekcjonuję monety i banknoty
39.Kiedy widzę przeceny w sklepach, szaleję
40.Muszę mieć dostęp do internetu
41.Nie lubię ludzi którzy uważają się za lepszych od siebie
42.Potrafię rozpłakać się kiedy widzę krzywdę zwierząt
43.Kocham moją Asię nad życie ?
44.Chcę pojechać do Francji
45.W przyszłości chcę zostać prokuratorem
46.No i 3 dla najlepszej Księżniczki na ziemii:
47.jestem głupi
48.jestem głupi
49.jestem głupi
50.Amen ?

View more

Next