can you follow me? Music Is Lyfeee

lol

Do you want to be famous?

no

What is your favorite way of wasting time?

Eating

What's been the best commercial you've seen?

girlfriend commercial

If you could have dinner with anyone, who would you choose?

luke brooks

COLDPLAY

Okay

What do you think of Coldplay? :)

Not a fan really lol

https://twitter.com/Celebritycrushs/status/331848189810454529 wtf is this

Idk I heard ages ago that luke also liked ariana, but I'm not 100% sure if he did or not

When was the last time you hugged someone?

10 minutes ago my mum oh

Who is your favourite guy from the janoskians?

lukey yay

are you ever gonna dye your hair red again?

no, my hairs brown now, and I'm not going back

What is your favorite mobile app?

twitter

Would you rather live without TV or music?

tough, but music

Heyy this is Beau Brooks will you marry me

Yeah sure

Are you outgoing or shy?

Depends who I'm around

Do you have any strange phobias?

erm having the door open the slightest bit, and erm dying

Hello mesha

hiya x

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

m

How many teeth do you have?

2 im spongebob

What is the funniest thing you have ever seen?

janoskian videos

where abouts are you from? Amzz

Uk

Do you like olives?

green ones yes

Would you like to live in another country?

yeah

If you were to write a book what would it be about?

Janoskians

Do you love your sister/brother ? xp

Of course I do, with all my heart<3

Loading…

Ask @mmmesha:

About mesha:

ask me something☺

uk

More