Ask @monika4porada:

Hejooo ;3 Obs ;3 Miśki przyznawać się ktoś coś ćwiczy ? Jak forma ? ;*** Mam nadzieje, że jak najlepsza ;3 Miłego ;****

SoBiS
Hej ;* nic nie ćwiczę jedynie to na wf i chodzę na tańce 😊 a tak to to czekam na lato wtedy rowerkiem się pojeździ i na orliku codziennie ;3 myślę nad zapisaniem na ręczną 😄 więc forma jako tako się poprawi 😜
Milusiego 🙊
Księżniczki 💖 na urodzinach u brata wczoraj ✌

View more

Hejooo 3 Obs 3 Miśki przyznawać się ktoś coś ćwiczy  Jak forma   Mam nadzieje że

Widzę, że nie tylko u mnie trzeba czekać latami na zdjęcie :P xD Niezłe oceny dostajesz :D Skoro lubisz ręczną, to czemu masz się nie zapisać? :D Ach ten CS :P Jakbym grał to bym pewnie laptopa rozwalił xD

Czarosław
Pro po zdjęcia :D nie jestem fotogeniczna noo :D Trzeba podwyższyć średnią na koniec bo ciulowa :D 3,9 mam masakra muszę miec na koniec 4,2 :D haha
A ręczna no ręczna może i sie zapisze :D ale za dużo tego będzie cały tydzień zawalony angielski tańce i jeszcze prawdopodobnie niemiecki i ręczna :D no to mało czasu dla siebie :D
Hahaha w Cs się super gra :D a jak się drę jak gram oo luju :D haha

View more

Co u ciebie? :D Opowiadaj ;D

Czarosław
Siema ;*
No to tak! Jakie nudy ! 😄 Nauki w cholerę 😄 dostałam -4 z odp z polaka za kare mnie wzięła! 3 ze spr z chemii trzeba poprawić 😞 -4 z wos ze spr 😉 +4 z majcy z odp 😜 i -5 z pracy na lekcji z majcy 😄 oceny na półrocze nie są złe ale za dobre tez nie są 😄 trzeba się przyłożyć w ty półroczu 😄 Byłam na zawodach 😂 nie komentuje tego 😂 Myślę nad zapisem na piłkę ręczną 😄.
Wtedy to juz bym miała cały tydzień zawalony ale ciul 😄 Wczoraj byłam u kuzyna ciupałam w CS haha 😂 napierdalam rampampam 😂 A co tam u Ciebie? 😄

View more

Next