@moustafamoustafa414

⚡~Eng mostafa ibrahim⚡

Ask @moustafamoustafa414

Sort by:

LatestTop

People you may like

achgy’s Profile Photo Mai Yahia
also likes
EelewelY4’s Profile Photo آسـلآمـ
also likes
hamoAziz12345’s Profile Photo Moha Mẻđ
also likes
Hamadaelsmaduny’s Profile Photo mido
also likes
aaaaaaaa1265’s Profile Photo Asma
also likes
mohamedsaad469’s Profile Photo Mohamed Saad
also likes
MUhamedFaWzY1911’s Profile Photo Mohamed Fawzy
also likes
eslamhalhal’s Profile Photo Eslam Halhal
also likes
faridamohie22916’s Profile Photo faridabogdy
also likes
mohamedasaadalassasy’s Profile Photo M7MD
also likes
Y1911’s Profile Photo Chernobyl
also likes
ayareda885’s Profile Photo Aya Reda
also likes
MOonyMamdouhh’s Profile Photo Menna Mamdouh
also likes
mohamedhosam9’s Profile Photo Mohamed Hosam
also likes
Asma86199’s Profile Photo Asmaa Ashraf
also likes
reemmmdouh’s Profile Photo Reem
also likes
saso1082015’s Profile Photo Sara Elshamy
also likes
caphadyelbanna’s Profile Photo القبطان
also likes
ahmed_Hassan5544’s Profile Photo Ahmed Hassan
also likes
adoda69’s Profile Photo Eldodd
also likes
Want to make more friends? Try this: Tell us what you like and find people with the same interests. Try this: + add more interests + add your interests

حياتك احلي دلوقتي ولا زمان؟ 💙

كل فتره ليها مميزات وعيوب وكل فتره حلوه باللي فيها بمعني أن ممكن زمان كان في حاجات حلوه واختفت مع الوقت سواء أشخاص أو حاجات ف حياتي ودلوقتي انا عايش حياة حلوه الحمد لله بس غير اللي كنت عايشها زمان ف دلوقت ممكن تكون أوضح من زمان بس مش احلي من زمان🤍

‏كنت عاوز أقول أنه فالاول وفالاخر النصيب غلاب ، من غير أي مجهود أو خطط أو حيل كل الي مكتوبلك هيجيلك لحد عندك ومش هيتخطاك ولا هيروح لغيرك ، مفيش داعي للقلق ولا المنافسة وتأكد " أن ما أصابك لم يكن ليُخطئك ، وان ما أخطأك لم يكن ليصيبك " كل الي مكتوبلك بتاعك وهيجيلك ف الوقت المناسب

♥️♥️💞

‏💜 وانقضت ليلة ٢٥ 💔 وانفرط عقد الليالي الثمين سلوا الله أن يجبر كسركم فيما تبقى منه💔 إلى من قصرّت في أولّه .. نفحات الرحمن لازالت تغشانا بقي من رمضان أربع ليالٍ أو خمس بقين ، ولربما لم تأتِ ليلة القدر بعد .. خمسٌ بقين تفصلنا عن العيد .. الذي يفوز به عباد الله الصالحون..

🤍

الحياه بتقف على حد ؟؟

yoya83284’s Profile PhotoAya
‏الدنيا مش بتقف ع حد فعلاً واللى هيواسيك النهارده مش هيعملها بكره واللى هيقف جمبك مرة مش هيكررها تانى بإرادته أو إن الحياة بتشغله هو كمان، المثل اللى بيقول "محدش بيمسح دمعتك غير إيدك" من أصدق الأمثال اللى إتقالت فإتعلم لما تقع تسند حالك وتقوم وماتستناش حد يسعدك أعمل ده لنفسك.🤝🏻
Liked by: mēźő Fahd Hawash

(وَقُلِ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي لَمْ يَتَّخِذْ وَلَدًا وَلَمْ يَكُن لَّهُ شَرِيكٌ فِي الْمُلْكِ وَلَمْ يَكُن لَّهُ وَلِيٌّ مِّنَ الذُّلِّ ۖ وَكَبِّرْهُ تَكْبِيرًا.)

🤍🤍🤍🤲🏻
Liked by: mēźő

مش هيجرا حاجه لو الدكاتره حطوا امتحانات علي قد شارحهم 🙂🥺 ‏ما تحطوا امتحان ع قد شرحكوا بقي

samarsamir4’s Profile Photosamar samir
بس نفهم الشرح الاول🙂👍🏻
Liked by: mēźő

الواحد زهق من كتر الضغط الى عليه وزهق من قله الكلام محدش بيسمع حد كل واحد هموا نفسوا وخلاص والطرف التانى يولع بجد يجماعه اهتموا شويه ب الى حواليكوا حافظوا ع مشاعرهم واتكلموا معاهم علشان كل واحد فيه ذكريات كفيله انها تقتله

حقيقه🥀

شايفين البنطلون ازاى للبنات وهل هو حاجه حاجه حلوه ولا لأ +توافقوا تتجوزوا من البنات اللى بتلبس بناطيل ؟

مش باللبس..🙄👌

Next

Language: English