Ask @nawaf181818871:

شكرا ليك.جدا 🌺⁦❤️⁩

العفو حبيب قلبي. 🌺⁦❤️⁩

View more

+3 answers in: “مع أن الولد يتقل ع البنت لو حس انها معجبة بيه ولا ضد ومع أن البنت تتقل ع الولد لو لقته معجب بيها ولا ضد. وساعات الإعجاب بيبقا متبادل بس في تقل كدا وإيه مفهومك عن التقل عموما ؟؟”

بس السؤال كان جد 😢😢

دام انه جد خذ الجواب بقه :
ليه تثقل والفرصة جت حد عندك ؟
إيه يضمن لك السيناريو اللي في راسك هو اللي راح يعدي ؟
مش ممكن الحب يفلت من إيدك وساعتها تجلس تعيط وأنا الغلطان ؟
عمر الثقل في الحب ما كان غير خيار وحش.
لو كان السؤال عن الكرامة ، دوس بقه دوس على الحب.

View more

+3 answers in: “مع أن الولد يتقل ع البنت لو حس انها معجبة بيه ولا ضد ومع أن البنت تتقل ع الولد لو لقته معجب بيها ولا ضد. وساعات الإعجاب بيبقا متبادل بس في تقل كدا وإيه مفهومك عن التقل عموما ؟؟”

اسفه بس مفهمتش والله .

ولا أنا واللهي فاهم.
ومتخذش في بال حضرتك واعتبره هزار. 🌸😂

View more

+3 answers in: “مع أن الولد يتقل ع البنت لو حس انها معجبة بيه ولا ضد ومع أن البنت تتقل ع الولد لو لقته معجب بيها ولا ضد. وساعات الإعجاب بيبقا متبادل بس في تقل كدا وإيه مفهومك عن التقل عموما ؟؟”

مع أن الولد يتقل ع البنت لو حس انها معجبة بيه ولا ضد ومع أن البنت تتقل ع الولد لو لقته معجب بيها ولا ضد. وساعات الإعجاب بيبقا متبادل بس في تقل كدا وإيه مفهومك عن التقل عموما ؟؟

والله يا شيخ، الفرص مرات، والثقل ضيعها عدة مرات.
لا تؤجل عمل اليوم للغد، واتبع المثل العربي الشهير القائل :
إذا صار صاحبك عسل سكره واستريح.

View more

+3 answers Read more

من وصايا جبران خليل ، قوله : " صدّقني .. لو فقدت ما فقدت ، لو كسّر الحرمان أضلاعك ، ستجتاز هذه الحياة كما يجتازها كل أحد ، فاختر الرضا يهُن عليك العبور ". - اختاروا الرضا دائماً 💛

رضينا بالله ربا، وبالإسلام دينا، وبمحمد نبيا.
🌸

View more

Next