Ask @nrulasyqn:

Desc @lydiarhmn

hi kawan baik dan juga kawan dari sekolah rendah. awak baik. awak adviser saya. awak faham saya. awak diminati ramai. awak sentiasa ada untuk kami, teamnate. awak kuat. awak hebat dan saya sayang awak.

View more

describe nui :3

kak nui comel & sentiasa cantik bila dia senyum tapi kalau dia tak senyum semua takut :-( jadi, konklusinya mohon sentiasa senyum ye x

View more

Describe Finiy

my lovely panda, hehe. dia comel sgt-sgt-sgt. dak putrajaya ((mana leh tahan)) geram dengan pipi dia. rasa nak picit gigit makan je. eee comel sgt :-( lebiu muahx

View more

describe @_Nysyazwani

kembar wana yang comel. tak sure lah mana kakak dengan adik. hehe, sayang wani!!!!!!! rindu kot... hihihi. stop jadi comel pls korang. ish :-( xxx

View more

describe pyka :D

Pyka kawan pertama masa kat kv kajang. Baik, suka perasan comel tapi memang comel pun. Kitaorang still kawan baik kan pyka? Cuma tak rapat macam dulu. Mhm lol Hi pyka, eqin loves you!

View more

saya suka sorang budak nama dia eqin. eqin suka makan aiskrim comot comot. tapii eqin comel sangatt :'D sayang eqinnn <3

Saya suka sorang budak nama dia huda, huda suka makan aiskrim comot-comot, tapi huda comel sangat. Sayang huda lebih <3 x

View more

jika mak bapa kamu tiada di rumah. adik nak minum susu. kakak minta tolong untuk beli barang-2 dapur untuk makanan tengah hari. abang pula minta tolong cuci kereta. dalam pda yg sama. telefon rumah berdering. yg mna 1 yang kamu lakukan dahulu ?

Apa punya soalan ni. angkat call kot :p Hihi

View more

Next