Ask @obey_jenniferr:

Jennifer
Latest answers

are you on Jv or varsity

why don't you answer questions anymore

Cus I don't use Ask that much

View more

Do you know Taylor ? Karen's friend

Nope

View more

What room are you in for the test cause I have the same last name as you and I'm not sure where to go

P111

View more

What is your favorite type of flower?

❤️❤️Roses❤️❤️

View more

Best friends on SC?

Karen and Vanessa (:

View more

What's on the top of your birthday wish list?

Koala stuffed bear ❤️

View more

Are you sure?? ;)

Victor Torres

Yeah :D I'm sure

View more

You like lechuga?? My BFF :o

Victor Torres

No I don't lol

View more

U actually told him ?? :o U know what imma txt u haha

Kay (:

View more

Yeahh I think I know that haha (;

Lol yeah i was like did you see mrs.lechuga in green today

View more

No no no !! I said that all wrong :( pero tbh I wouldn't mind hahaha

Ahaha lmfao hes a football player its good tho and he funny

View more

Lechuga (; haha

Yes mrs.lechuga :'D

View more

Who are all your guy friends?

Lechuga Alberto Hernandez Arturo Romero Gabriel Richardson Erick Navarrete Murillo Robert Najar Eder Andres Bryan Gianni Torres Jesus Ramirez Marco eagle Eder i think those are it

View more

Are you crushing on someone?

Maybe /.\ (:

View more

Who are some of your friends?

Karen Alberto Brenda Alexis Erick Leilani Beatrice Sandra Robert Arturo Jose Lechuga Marco Hivelis Mamta Cara Gianni Monica Liliana Gabriel Bryan Isaiah Janet Alexa those are my friends (:

View more

When do you feel the most comfortable?

Sleeping or laying down (:

View more

How do you see you future in 15 years?

We should talk more ;) Broke My scale ❤️-Luis

Thanks cx

View more

What's your favorite funny movie?

22nd jump street

View more

It's the guy on your Cover

Really :0

View more

I'm her crush anon

Yeah she is ❤️cx

View more

I no who your Crush is

Who are you?

View more

Damn I b hella cute(; haha sike !

Ik you are hella cute (;

View more

You have hella pictures of me :o

Yes :D

View more

Loading…

About Jennifer:

Inhale the good shit exhale the bullshit ✌️

San Jose CA