Ask @omarnabil1999:

152199

الفيوووووم 😍😍نفسي اروحها😢
كليه علوم والعيشه مره بس الحمد لله جراديويتد وبتقدير 😂😂
بتحب تقرأ كتب كتير واكيد طبعا روايات وقصص 😍😍
قوم و اقع واقع وقوم خليك يا اهبل الناس هتضحك عليك 😂😂
بالنسبه للسؤال الأخير انا محتاج 2 دولار ونص عشان أفطر 😂😂😅
لا صفحه حلوه اووووى😍
ربنا يوفقك يارب وتتجوزي ابن الحلال يارب 👐

View more

2

المنوفيه وأهلها الحلوين😍😍
لسه ف ث وكاتبالنا دكتورة 😂😂
بالنسبه للانسر الاخيره معندكوش شمع 😂😂😂
تامر عاشور بس يبقي كئيبة وبائسه ونكديه 😂😂😂
لا بس بحب صفحتك برضو 😍😍
ربنا يوفقك في ث وتكوني دكتورة وتفرحى أهلك يارب وربنا يسعد ايامك ويجعلك الخير دايما 👐

View more

888

من مصر 😅😅
بتحب الانجليزى والروسي والاسبانى والتركى والخيار والطماطم😂😂
المثقفة آخر فيصل 😂😂
بتحب الاغاني الأجنبي عن العربي😂😂
محاربه قد الدنيا 😅😅
بحب انسراتك جدا يعنى 😍
حالتك النفسية زفت وده واضح جدا 😂😂
يلا ربنا يفك أسرك وترجعيلنا بالسلامه مبسوطه ايه البؤس ده 😂😂😂
ربنا يكرمك يارب 👐

View more

🖤

لن يقفل باب مدينتنا فأنا قادمه لاصلي😍😂
الاكونت المحترم جدا جدا جدا يعنى 😍
الشرقيه أحلى ناس 😍
سنه رابعة ربنا معاكى عقبال التخرج يارب👐
بتحب التصوير والاسك والإنشاء 😍😍
ربنا يحميكى يارب 😍
ذات النقاب 😍❤

View more

74

حبيب قلبي 😍
الكاتالوني 😅
مهندس برضو 💪
بيحب البيس جدا مع أن لو لاعبتك هكسبك أسكور يا معلم 😂😂
طبعا مش محتاج اتكلم عن الإنسرات لانها جامده آخر حاجه بتضحكنى جدا 😂😂
روح اشيخ الاهى يفتحها في وشك قادر يا كريم 😍😂

View more

+3 answers in: “تلعبوا Number Game بدل الزهق دا ؟ 😹😹💔✊”

7👻

بحب الاسم ده جدا جدا 😍
بلد أبو العربي 😂
متابعها من زمان وبحب انسراتك جدا 😍
صفحه شامله كل حاجه 👌
طريقه فكر مختلفه عن أي حد 😊
شخصيه اجتماعيه جدا يعنى بتحب الخير للكل 😍
ربنا يوفقك يارب وتجيبي ساعه سبونج بوب 😅😂😂

View more

24

تقريبا أصغر واحده عندى 😊😊
بحب اسمك جدا اسم مميز وحلو 😍😍
ربنا يحققلك حلمك يارب 😍
المشوار قدامك لسه طوييييييل ف ربنا معاكى بقي 😂
الإنسرات حلوه بغباء إلى يشوفها يقول كبيره عن سنك 😊
حلوة صفحتك كلها 😍
ربنا يوفقك 😍

View more

٢٦😎

مش عارف منين 😂😂
البايو مهجور تماما 😂
بس انسراتك جميله جدا جدا جدا وخصوصا إلى قالك اسمعى اغنيه وانتى قولتى اسمع قرآن عجبتنى الإنسر دي جدا جدا جدا بجد شابو 👌👏
ربنا يسعدك يارب ويوفقك في حياتك ويجعلك من أهل الجنة وخليكى دايما كده 😍
ربنا يفرحك 😊

View more

78

بلدى برضو 😍😍
المهندسة 💪
إلى صاحبتها مبوظه الخروجه 😂😂
طب مفيش لا أوف وايت ولا غيره 😂😂
الإنسرات كلها اتفاق على خروجه لو ميسي كان زمانه اتباع قبل ما تخرجوا 😂😂
انسراتك حلوه مفيش كلام 😍
ربنا يكتبلك على خروجه حلوه يارب 😂😍

View more

247

اسكندريه احسن ناس 😍😍
تالته ثانوى وهتتنفخى 😂شدى حيلك 💪
الناس إلى مش محتاجه تروح مصيف 😂😂
محترمه جدا 😊
تريدي النقاب ربنا يكتبهولك يارب 😍
الإنسرات كلها ضحك ف ضحك جامده 😂😂
ربنا يسعدك ويوفقك وتحققي حلمك يارب 😍

View more

90

نرجع لولاد بلدنا 😍😍
هو انا مش عارف فاكيولتي أوف ايه 😂😂
مش عارف حاسس انك ممثله 😅😅
انتوا قرايب الحج منياوى 😂😂
الإنسرات طبعا مسخره مسخره يعنى 😂😂
دماغ مكلفة يعنى 😂😂
لا بس ربنا يسعدك ويوفقك في حياتك دنيا وآخره 😍

View more

23😛

الاسيوطيون يا ساده 😂😍
الحجه إلى همها على كرشها 😂😂
بس عشان ممكن تسجنى بقي 😂
اهلاويه طبعا 😉
انسراتك منوعه كوميدي على ضحك على بؤس على ندم على اكتئاب وحاجه نيله 😅😅
بس صفحه كميله 😂
ربنا يوفقك يارب وتتخرجى صافي 😅

View more

+3 answers in: “تلعبوا Number Game بدل الزهق دا ؟ 😹😹💔✊”

000

مقدرش اقول من المنصوره بقي 😂😂
انسراتك هتخلينى انتحر ايه البؤس ده يخربيتك 😂😂
قال ايه كوين أوف مارش 😂😅
ربنا يفك بؤسك ده وتضحكى ياشيخه 😂😂
ربنا يكرمك ويوفقك وتنكري على خلق الله كده 😂
ربنا يفرح قلبك 😊😍

View more

Next