Ask @poczochranewlosy:

$HANY▲
Latest answers

Co ty mi dasz? Niczego nie żałuj... kawałek dnia mi podaruj!

o matko, jak nas tu dawno nie bylo ;o

View more

Jak się dziś czujesz ? ;)

#Gosiałkę.†

na bogato xd

View more

pokaż cycuszki

pokaż móżdżek :>

View more

Ile masz cm wzr. i rozmiar butka : 3

69 ZAZDRO? <3

View more

♥ obserwuje /wyślij każdej osobie którą obserwujesz ;33

Justynaa

Wyłącz Caps Lock :D

NIE ! :D

View more

Ence pence w której ręce trzymam wiadro prądu?

W TRZECIEJ

View more

Witaj,Co byś powiedziała jakby twój chłopak wbiegł pod balkon lub okno i śpiewał równocześnie grając na gitarze? : )

TO TAKIE SŁODKIE :3

View more

Przyciągasz mnie jak magnes,magnes...

TA WIADOMOŚĆ ODMIENIŁA NASZE ŻYCIE O 180 STOPNI :>

View more

Wóz nasz błękitny, na pagonie są trzy gwiazdy, Usłyszysz syrenę i już wiesz kto rządzi miastem 9 9 i siedem to nasz numer, w nim splendor Rozjebiemy was tym dissem, za to nas szanować będą! Ciemny mundur, w nim odwaga, tutaj każdy jak brat Będziemy cię ścigać choćby miał się kończyć świat Dojedziem

POZDRO :D

View more

Co się rodzi kobiecie w głowie,jak dostaję coś bez okazji?

ZALEŻY CO DOSTAJE XD

View more

Dlaczego piękne kobiety przyjaźnią się z brzydkimi?

MY JESTEŚMY OBIE PIĘKNE I SIĘ PRZYJAŹNIMY xD (joke)

View more

co tak rzadko blogujecie ? a nawet wcale ;p

JAK OLA WRESZCIE DOPRACUJE FILMIK TO DZIŚ COŚ DODAMY :D

View more

Czy grzywka ścięta na skos ładnie wygląda ? ;)

BARDZO ŁADNIE, DLATEGO JĄ NOSIMY :)

View more

@AleksandrerWielki polajkujesz? popytasz? odwdzięczymy się, jeśli nie to nie odpowiadaj jakoś chamsko na to pytanie....

♥ #Mr.

A DLACZEGO MA NIE BYĆ CHAMSKO ? ALE NO OK NIECH BĘDZIE, NIEZMIERNIE NAM PRZYKRO LECZ PROSZĘ SPIERDALAĆ.

View more

♥ obserwuję

karla

MY TEŻ, PRZEZ LORNETKĘ ;>

View more

Co sądzicie o Ozorkowie?

WTF !? CO TO JEST OZORKOWO ?

View more

Jak tam? Jakieś plany na wakacje? :D

Bartłomiej Sarkowski

MOC, ENERGIA, AMFETAMINA

View more

która z was jest teraz na asku ?

TA Z PRAWEJ ;3

View more

pytamy?

SRAMY, A NIE PYTAMY

View more

5 faktów o tb i zadaj to pytanie , 10 ulub. obserwowanym osobom

NIE U NAS TAKIE RARYTASY XD

View more

Loading…

About $HANY▲:

ELO, ELO 3 2 0 ;D ZAŁOŻYŁYŚMY TEGO ASKA, ABY POCZUĆ SIĘ FAJNE, BO PAN OD MATMY NAS NIE DOCENIA HEHE

ŁÓDZKIE, JOŁ