Ask @qxpvm:

Teraz ja chcę fakty ;*

축~ Agata Urbańczyk
Agata
Poznaliśmy się w wakacje
Twierdzisz, że poznaliśmy się u Pszczoły 😂
Hot 16 😱
Stara dupa już jesteś
Codziennie piszemy razem
Chodzisz wcześnie spac :/
Teraz będziesz chodziła wtedy kiedy ja!
Bo ze mna xD
Jeździsz na desce
W weekend sie widzimy!
Będziesz przychodziła na moje mecze
Nawet jak bedzie padać
I nawet jak Ci się nie będzie chciało!
Seba moje kochanie jakoś przychodzi, a pewnie mu się nie chce xd
Ale Seba mnie kocha i przychodzi
Zawsze bramki dla niego strzelam
A później on mi strzela XD
"Pierdolone przepraszam"😂
Wtedy się poznaliśmy
Męczysz mnie :/
Bardzo Cie lubię:*
Fajny tyłek!
3gim!
Chcesz żebym do tej Anglii leciał
Bo twierdzisz, że spokój będziesz miała :/
Ładna!
Nawet bardzo 😘
Psiapsi z Pszczoła chyba?
Nie wiem 😂😂
Pamiętaj że na mecze będziesz przychodziła!
Nie wiem co jeszcze więc Ci starczy lajzo 😘😘

View more

Kuba chce fakty :*

Rzymowska.
No wiec tak
Sandra
Hot 15
Stara dupa juz
Jestes z Krystianem
Wytrwalosci i duzoo dzieci 😘
Jedno ma miec na imie Kuba
Znamy sie juz 3 lata
Patrz jak to szybko zlecialo
Jestes wielkim leniem
Bijesz mnie 😱
Masz laskotki 😊
Lubie Cie bardzo 😘
Jezdzisz na zawody
w tym roku planujesz 1 msc miec
Ladnie sie usmiechasz
Masz zielone oczy?
Nie wiem hahaha
Mieszkasz na odludziu😂😂
zasypiam wiesz?
jest obecnie godzina 23:43
ladna jestes i to w chuj 😘
psiapsi z Oliwia
Jestes niska 😂
Lubie Cie laskotac hahaha
starczy Ci kochana 😘😘

View more

Dasz mi te fakty 😡🙈😘

Swinka Depresantka
Dam dam hahaha
Julka
Pszczola
Hot 16 😎💪
Masz brata
Mame
Tate
Babcie
Dziadka
Wujka
Ciocie
Siostre
Kuzyna
Kuzynke
Nie no dobra na powaznie teraz 😂😂
Znamy sie nie wiem od kiedy hahha
psiapsi z Jagoda?
Na zdjeciach cyckami swiecisz 😘 xd
Pewnie malpa je sobie zapisuje, zeby miec na wieczorki
Chcesz sie przytulic do predkiego, ale sie wstydzisz
Ladna 😘
Sylwek u Ciebie 💪💪
Boisz sie predkiego jak bedzie
Pamietasz nasze plany na sylwka co do malpy?
Jezdzisz do kato caly czas
2gim hahah
Juz taka stara jestes 😂
Wkurwiasz sie caly czas
wczoraj jadlas zapiekanke
z sosem arabskim lagodnym
mialas wczoraj wyjsc jeszcze, ale Julcia wolala zostac w domu i dupe grzac
Masz slaba glowe tak jak ja 👊👋
masz iphone 6s
fejm dojebany 😎
Szpan na dzielni te sprawy
Jestes mila do czasu xd
Caly czas sie drzesz<--nie wiem czy dobrze napisalem ale jebac 😂😂😂
Nie wiem co pisac :o
Jest obecnie 3;40
Nie chcesz isc spac,
jestes nie posluszna
niegrzeczna 😂😂😂😂
Lubie Cie wkurwiac 😎
Lubie Cie malpo 😘🙈🙈
Robilismy zdjecie wczoraj sobie haha
Teraz bedziesz szla spac grzecznie wiesz?
Mi tez chce sie spac
Jak to cale przeczytasz bedzie
3:41
Wiec juz koncze opowiesc bo mnie gonisz 😂
Az mnie glowa juz boli od myslenia hahaha
starczy Ci malpo 😘😘

View more

tez chce fakty👌😂😘

Julia
Julia
chyba nie lubisz jak sie na Ciebie tak mowi
1 lipca 15 urodzinki bedziesz miala
Kiedys codziennie na dworze
Pamietam jak raz dalem Ci moje klucze zebys schowala a Ty pojechalas do plejady z mama 😂
I nie mialem jak wejsc do domu
Zawsze blada jestes haha
Kiedys ruda bylas, ale bylo minelo
Lepiej Ci w tych jakie teraz masz 😊
Masz boya, wiec szczescia
Pamietam jak Ci zadedykowalem piosenke na dyskotece w szkole 😂😂
Masz psa Agata, pamietam widzisz?
Dlugo dlugoo sie nie widzielismy
Zawsze siedzielismy na placu zabaw
Pamietam, ze kiedys Cie probowalem uczyc grac w pilke, ale nie wychodzilo
starczy lajzo 😘

View more

No to ty tez fakty :* /N

Natalka i Oliwka
Natalia
Frej
inaczej burak;*
Lubie Cie
znamy sie dosc krotko
przyjaznisz sie z Stoklosa
nie masz chlopaka ;*
ladna i sympatyczna
2002?
teraz pewnie,jestes ze stoklosa
pospinana z rudym?
chodzisz do g7
pijesz,palisz,konia walisz
Oliwia
Laura
Stoklosa
inaczej Stosia
ladna
lubie Cie
dlugo sie znamy
psiapsi z Natalka
g7
przeprowadzilas sie na odludzie
ladna
chodzilas,wczesniej do6
pijesz,palisz,
masz chlopaka
blondynka haha
nie no koniec ;*

View more

Next