Ask @raihanputra:

Hehe akak!sama la kita.sy mekanikal gak...cuma sy bukan tahfiz je..:( inshaallah satu hari nanti kot tahfiz(entahla bila)

아니스
Woaw.. Hehehe xD good luck in your studies ya :*
In shaa Allah... Amin. YaAllah perkenakan doa HambaMu yang comel molekksss ni hihi :D

View more

Macam mana kehidupan dekat u baru?

Herm. Alhamdulillah. Not bad but quiet bad. Entahlah. To be honest, I'm here for the sake of Allah. So whatever I'm doing, I'm happy.. In shaa Allah.
WaAllahi, aku rindu suasana "belajar". WaAllahuA'lam :(

View more

akak memang jaga aurat akak eh? mksud saya, pakai handsock, sarung kaki dan seangkatan ?

Kita sebagai perempuan, memang tu yang kita kena Jaga : Aurat. Yang boleh nampak hanya tapak tangan dan bahagian muka sahaja. Jadi, lengan tangan, dan stokin mesti kena pakai lagipun, mesti nampak lagi comel gitu kalau semua tertutup rapi hihi

View more

Kalau kita termakan time puasa, kira puasa kita batal ke?

Kalau ter tak Batal. Tapi tengok lah kalau ter kita sampai kenyang berguling cam dugong tuh, bukan ter dah tuh sengaja memang batal ~ hihi.

View more

Assalamualaikum wbt.. Maaf, soalan ana teruk n boleh buat Raihana muntah pelangi rasanya... Hmmm n siapa capt. Habieb noh? Izit your close friend or ehem2 hehehehe. Tapi sy percaya awk takkan bukak cerita pasal couple punya.. Couple kn harammm.. Kenapa mcm dia selalu mention awak je? Asif jiddan

Waalaikumussalam. Not more than a friend. Enough. And please, don't ask me about love at this age lah . Duh! study habis dulu.

View more

salam sis,..bila da kenal seseorang jgn la lupanya..manusia..mesty ada perasaan kecik hati,...ana rasa enti kenal ana siapa....enti kenal..asalamualaikum..dri seremban

Waalaikumussalam. Assif, Ana bukan lupa, mungkin ana jarang contact dengan orang . Huhu. Assif Jiddan. Tapi, Ana tak boleh kenal pasti siapa Enti/a .

View more

Assalamualaikum. Sanah helwah ya ukhti. Semoga hidup diberkati dan dirahmati Allah.

waalaikumussalam warahmatuAllahiwabarakaaatu.. Shukran jazilan. JazakaAllahukhoiran kathiran.. :)

View more

Next