Ask @raihanputra:

Princess Raihan
Latest answers

Are you trully princess ?

Yes I am >.<

View more

Hehe akak!sama la kita.sy mekanikal gak...cuma sy bukan tahfiz je..:( inshaallah satu hari nanti kot tahfiz(entahla bila)

아니스

Woaw.. Hehehe xD good luck in your studies ya :*

In shaa Allah... Amin. YaAllah perkenakan doa HambaMu yang comel molekksss ni hihi :D

View more

Akk buat tahfiz engineering lam bidang pe?daebak la akk ni

아니스

Akak buat tahfiz engineering, engineering bidang Mechanical :') hihi..

Awak apa kurangnyaaaaa :*

View more

dlu matrik mne kak..haha

b_use

Matriks perak -.-'

View more

Macam mana kehidupan dekat u baru?

Herm. Alhamdulillah. Not bad but quiet bad. Entahlah. To be honest, I'm here for the sake of Allah. So whatever I'm doing, I'm happy.. In shaa Allah.

WaAllahi, aku rindu suasana "belajar". WaAllahuA'lam :(

View more

Sejak lahir sampai sekarang, berapa kali dah bercinta?

Tak terkira. With Allah is so infinity. Duhhhhh

View more

Sambung mana sekarang?

Sambung belajar kat Bangi

View more

Umur berapa?

20 : 2015

View more

hhhmm.. good luck ah.. hahaa..

Thanks ah =]

View more

akak memang jaga aurat akak eh? mksud saya, pakai handsock, sarung kaki dan seangkatan ?

Kita sebagai perempuan, memang tu yang kita kena Jaga : Aurat. Yang boleh nampak hanya tapak tangan dan bahagian muka sahaja. Jadi, lengan tangan, dan stokin mesti kena pakai lagipun, mesti nampak lagi comel gitu kalau semua tertutup rapi hihi

View more

Kalau kita termakan time puasa, kira puasa kita batal ke?

Kalau ter tak Batal. Tapi tengok lah kalau ter kita sampai kenyang berguling cam dugong tuh, bukan ter dah tuh sengaja memang batal ~ hihi.

View more

Assalamualaikum wbt.. Maaf, soalan ana teruk n boleh buat Raihana muntah pelangi rasanya... Hmmm n siapa capt. Habieb noh? Izit your close friend or ehem2 hehehehe. Tapi sy percaya awk takkan bukak cerita pasal couple punya.. Couple kn harammm.. Kenapa mcm dia selalu mention awak je? Asif jiddan

Waalaikumussalam. Not more than a friend. Enough. And please, don't ask me about love at this age lah . Duh! study habis dulu.

View more

wey skng ko buat pe? means 'blaja'

T4T

Belajar lah. Buat tahfiz engineering

View more

salam sis,..bila da kenal seseorang jgn la lupanya..manusia..mesty ada perasaan kecik hati,...ana rasa enti kenal ana siapa....enti kenal..asalamualaikum..dri seremban

Waalaikumussalam. Assif, Ana bukan lupa, mungkin ana jarang contact dengan orang . Huhu. Assif Jiddan. Tapi, Ana tak boleh kenal pasti siapa Enti/a .

View more

Assalamualaikum. Sanah helwah ya ukhti. Semoga hidup diberkati dan dirahmati Allah.

waalaikumussalam warahmatuAllahiwabarakaaatu.. Shukran jazilan. JazakaAllahukhoiran kathiran.. :)

View more

Siapakah wanita pertama yang memeluk Islam? :D

Saidatina Khadijah Binti Khuwailid :') Allah.. Allah..

View more

Salam. Enti mahasiswi KMPk ya?

وعليكم السلام . Haah :)

View more

sis, dagu kita aurat tak?

aurat. bagi muslimat, seluruh anggota badan kecuali tapak tangan dan muka :)

View more

Bila nak buka butik?

Tunggu ada bugjet banyak sikit. Hihi. Rezeki lebih, in shaa Allah :) tunggu je xD eceh ceh

View more

jom pergi vacation :D

Haha. Boleh. Bagi raihan ticket. Okay? :D

View more

Dua kalimah shahadah

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله

View more

Raya tahun ni baju warna apa?

Putih.

View more

KAK RAAAIIHHHAANNN!!! SIhat? :D

Alhamdulillah sihat!!! :D Awak ?

View more

Ukhtun belajar dekat mana sekarang?

Matrix, Perak.

View more

Loading…