Ask @redknight007:

Robert Bolton ☑️
Latest answers

I love u too Rob

Kasey Wangsterz

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

View more

I missed you too

Marley Rose

-hugging you-

View more

-hugs him and put my head in his chest-

Kasey Wangsterz

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

View more

-hugs him back-

Kasey Wangsterz

-taelina hugs you-

View more

Good hbu

Marley Rose

Blaine: good, I missed you

View more

Hey Blaine

Marley Rose

Blaine: how are you?

View more

I miss Blaine

Marley Rose

Blaine: hey Marley

View more

Oh wow

Marley Rose

Yeah, it hurts really bad

View more

Kinda good

Marley Rose

In real life, I have a pain on my back

View more

How are you

Marley Rose

I'm fine, you?

View more

Kasey:Hey love

Kasey Wangsterz

-taelina hugs you-

View more

Hmm well let's.hope.he's.sleeping well and.that he's dreaming something nice

Kasey Wangsterz

Taelina: hey baby

View more

Ok cool.. uh speaking of taelina tho have u spoken to him yet cuz he won't answer me and I miss him?

Kasey Wangsterz

Maybe he's still sleeping

View more

I love.u too Rob but just.so we're clear.here u love.me as a.friend where taelina loves me as his wife

Kasey Wangsterz

Yeah we're clear on that

View more

That's good! -hugs back-

Kasey Wangsterz

I love you Kasey

View more

Good morning rob!!!😊💖

Tiffany Conklin

Morning Tiffany

View more

Pretty good ig ha thanks, hbu?

Kasey Wangsterz

Good!
-hugging you-

View more

Morning Rob

Kasey Wangsterz

How did you sleep?

View more

-giggles a lil- aha aww well good I'm glad u are and omg " ms wangsterz"?..

Kasey Wangsterz

Good morning Kasey

View more

Haha aww uh u enjoying yourself there Rob..

Kasey Wangsterz

-rubbing your belly- yes ms. Wangsterz

View more

Ikr haha thanks -let's u rub my belly-

Kasey Wangsterz

-rubbing your soft pregnant belly-

View more

-hugs back- guess what Rob I'm pregnant..

Kasey Wangsterz

That's amazing
-rubs your belly-

View more

Aww Rob ur the best

Kasey Wangsterz

-hugging you-

View more

Loading…